9:16 1403/04/05
عضو شورای نگهبان:

پوتین در دیدار رهبری همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب، فروتنی خاصی نشان داد

صافی نیوز / عضو فقهای شورای نگهبان و عضو خبرگان رهبری گفت: تواضع و فروتنی پوتین مقابل رهبری ایران نیاز به تحلیل بایدن، کاخ سفید و پنتاگون دارد.
سید احمد حسینی خراسانی

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، سید احمد حسینی خراسانی که میهمان نماز جمعه تبریز بود، در بین صلاتین و در جمع نمازگزاران این شهر، اظهار کرد: پوتین یکی از مدعیان ابر قدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: این عظمت و شوکت به برکت لطف خدا، خون شهیدان، خون حاج قاسم سلیمانی، شهدای محراب و شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای آذربایجان شرقی و تبریز است.
حسینی خراسانی تاکید کرد: به برکت این شوکت و محبت الهی باید با جان و دل برای مجد و عظمت بیشتر نظام شکرگذار باشیم.

وی یادآور شد: روسای جمهور ۲ کشور دوست در تهران همیشه استوار، به حضور چهره با عظمت جهان اسلام رهبر مکرم و معظم انقلاب اسلامی رسیدند و آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تبریز و جایگاه آن در کشور گفت: امام جمعه تبریز نیز یادگار علمای تبریزی همچون قاضی طباطبایی (ره) که از چهره‌های مورد ارادت و مورد محبت هستند و همچنین شهید مدنی و دیگران علما هستند.

حسینی خراسانی همچنین افزود: اگر نمازگزاران پیام تقوا را از خطیب جمعه خود دریافت کنند، شهر، استان، کشور، نظام و حکومت تقوایی می شود و حکومت و نظامی که تقوایی باشد توحیدی است.

وی افزود: حکومت و نظام تقوایی و توحیدی ایران اکنون باید جامعه عدالت، خدمت، امانت، محبت، جامعه عفاف و حجاب، پاک از اختلاس، منزه از خیانت، به دور از کم کاری، به دور از تملق و چاپلوسی، دارای صداقت، همدلی و همسویی باشد، که البته تمام این صفات و ویژگی ها برای خدمت به بندگان خدا است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت