8:33 1403/04/06

دستگیری ۴۹۸۶ متهم در طرح ارتقا امنیت اجتماعی شرق استان تهران

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۴۹۸۶ متهم دستگیر شدند.
کیومرث عزیزی

به گزارش صافی، “کیومرث عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، رده های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح استان طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز، ۱۳۱۸ سارق و ۱۸۷ خرده فروش مواد مخدر ، دستگیری ۱۲۱۸ معتادان متجاهر و ۴۳ نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه ۱۷۲ دستگاه خودرو، ۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۹۵۷ مورد سایر سرقت ها کشف شده است همچنین بیش از ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۴ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شده است.

عزیزی، رویکرد پلیس را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف شرق استان تهران، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از همکاری صمیمانه مردم متدین استان قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت،توزیع انواع موادمخدر ،قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت