2:17 1403/04/06

غوغای زنی بی‌پروا روی سقف ماشین پلیس

صافی نیوز / جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر و اقدام به تهدید کرد.
نیروی انتظامی پلیس ناجا

به گزارش صافی، وی ادامه داد:‌ در ادامه این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و مامورین به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهارکرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.

موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم خانم  از دستور مامورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند. این درحالی است که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.

وی با اشاره به اینکه زن و شوهر متخلف به کلانتری انتقال داده شدند، افزود:  متهمان بعد از ۲۴ ساعت بازداشت  تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

مریم سگوند
مریم سگوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت