17:44 1403/04/06

مشاور تیم مذاکره‌ کننده ایران، ادعای «العربیه» را تکذیب کرد

صافی نیوز / مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در توییتی ادعای مطرح شده توسط العربیه در رابطه با پاسخ آمریکا به ایران را رد کرد.
سیدمحمد مرندی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، العربیه روز چهارشنبه در خبری مدعی شده بود که ایالات متحده هیچ کدام از خواسته‌های اضافی ایران را نپذیرفته است.

سیدمحمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جواب به این ادعا نوشت: این ادعای العربیه کاملا غلط است. ایران تازه بررسی پاسخ را آغاز کرده است و بعدا هماهنگ‌کننده را درجریان جزئیات قرار خواهد داد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها طی عصر امروز خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد : بررسی دقیق نظرات طرف آمریکایی آغاز شده و جمهوری اسلامی ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود در این رابطه را به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز چهارشنبه در اینباره گفت: همانطور که می‌دانید ما نظرات ایران درخصوص متن نهایی اتحادیه اروپا را دریافت کرده‌ایم. بررسی آن نظرات حال به پایان رسیده است. ما امروز به اتحادیه اروپا پاسخ دادیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت