14:05 1403/02/14

برادر کشی با طمع ارث و ميراث در پاکدشت

صافی نیوز / با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي پاکدشت، راز کشف جسد داخل وانت مزدا برملا و قاتل شناسايي و دستگير شد.
پلیس

به گزارش صافی، “نجم الدين مرادي”فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت در اين رابطه اظهار داشت: در پي پيدايش يک دستگاه وانت مزدا که داخلش جسد مردي حدوداً 30ساله تبعه افغانستان که آثار اصابت چاقو بر نواحي بدن مشهود بود، پرونده به منظور رسيدگي به پليس آگاهي ارجاع و موضوع شناسايي و دستگيري مرتبطين در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

” مرادي” تصريح كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ، فني و پليسي و بررسي هويت و تحقيقات از آخرين افرادي که با متوفي در ارتباط بودند و همچنين بررسي دوربين هاي پيراموني محل کار مقتول ، پرده از راز اين قتل گشود و برادر ناتني مقتول بعنوان اولين مظنون دستگير شد.

رئیس پليس پاکدشت گفت :برادر ناتني مقتول که جواني 24 ساله است پس از چند روز لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت ، طي تماس تلفني ، برادرم را به کارگاه کشانده وچند ضربه چاقو به او زده و با ميله آهني به سر او کوبيدم سپس براي اطمينان از کشته شدنش، با دستمال سر، وي را خفته کرده و جسدش را با خودرو وانت مزدا در حاشيه اتوبان رها کردم.

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت اعلام کرد با تلاش همکارن من در پليس آگاهي ،قاتل در تحقيقات تکميلي به قتل اعتراف و انگيزه خود را ارث و ميراث و مسائل مالي عنوان کرده که براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}