19:01 1403/03/09
خوش گفتار مقدم:

ورزشکاران در مسیر اهداف انقلاب و آرمان‌های شهدا گام بردارند

صافی نیوز / رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: ورزشکاران ایران در میادین ملی و جهانی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا گام بردارند و تردیدی در این زمینه به خود راه ندهند.
علی اکبر خوش گفتار مفدم

به گزارش صافی، علی اکبر خوش گفتار مقدم ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان که در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید قم در سالن همایش خانه جوان برگزار شد اظهار داشت: از سه سال گذشته تاکنون مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با مشارکت نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف برنامه ریزی شد و در این راستا اقدامات فرهنگی خوبی صورت گرفت و امیدواریم کنگره ملی شهدای شهدا استان قم در روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری در مسجد مقدس جمکران به نحو مطلوبی برگزار شود و برپایی اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم نیز در همین راستا است.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به فرازی از دعای کمیل اظهار داشت: در این دعا از زبان امیرالمومنین (ع) می‌خوانیم «قو علی خدمتک جوارحی» و این بدان معنا است که از خداوند بخواهیم قدرت جسمانی مان را در راستای عمل به دستورات الهی قرار دهد.

خوش گفتار مقدم گفت: در گردان‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس، رزمندگانی که دارای نیروی جسمانی بهتری بودند، مسئولیت‌های بزرگ‌تری نیز به آنان داده می‌شد.

وی ابراز داشت: ورزشکاران بسیاری در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور یافتند و شماری از آنان به شهادت رسیدند و در عملیات والفجر ده نیز شاهد بودیم یکی از رزمندگان که ورزشکار بود و با شجاعت و قدرت جسمانی که داشت تجهیزات بعثی‌ها را برای گردان به غنیمت آورده بود.

خوش گفتار مقدم گفت: اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم به پاسداشت شهدایی برگزار شده که روحیه ورزشکاری داشتند و امیدواریم امروز ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا گام بردارند.

انتهای پیام/

زینب زمانی انالوجه
زینب زمانی انالوجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت