20:36 1403/02/11

تمام توان استانی و ملی برای پذیرایی از زائران نیمه شعبان قم

صافی نیوز / تمام توان استانی و ملی برای پذیرایی از زائران نیمه شعبان قم به کار گرفته شده است.
نیمه شعبان

به گزارش صافی، ابوالقاسم مقیمی  در نشست خبری اظهار داشت: امسال سعی شد چند خدمت ماندگار در بلوار پیامبر اعظم(ص) که مسیر اصلی دسترسی زائران به جمکران است را برنامه ریزی کنیم‌ که زمینه خدمت رسانی بهتر در این بلوار معنوی با اموری چون استقرار ایستگاه های فرهنگی و مواکب فراهم شود.

وی افزود: امسال هم چنین شاهد بازگشایی‌ مسیر دائم پیاده روی بلوار پیامبر اعظم هستیم‌ و برای اولین بار مشتاقان امام زمان(عج) در این مسیر تردد می کنند.

مقیمی ابراز داشت: از سه ماه قبل تمهیدات مفصلی با حضور مسوولان ملی و استانی برای جشن نیمه شعبان اندیشیده شده و برای اولین بار ستاد ملی جشن های نیمه شعبان ایجاد شد که فعالیت آن در سال های آینده هم ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار قم گفت: ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و سپاه بخشی از تجهیزات مورد نیاز زائران را تامین می کنند و ۴۰۰ نفر نیروی انسانی فراجا از شهرستان های پیرامون در قم حاضر شده و اکنون آموزش های لازم را فرا می گیرند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم افزود: در حوزه دستگاه های اداری و اجرایی عمده امکانات مورد نیاز تجهیز شده و آن ها آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

مقیمی افزود: یکی از نقاط ضعف در پذیرایی از زائران نیمه شعبان موضوع اسکان بود که امسال ستاد مردمی‌ اسکان را با مدیریت استانداری و نواحی بسیج برنامه ریزی کرده ایم که مدارس، مساجد، حسینیه ها، ورزشگاه ها و بقاع متبرک امامزادگان در اختیار این کمیته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *