18:45 1403/02/11
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه:

۲۵ درصد از مراجعه کنندگان بیمارستان امیرالمومنین مراغه غیر بومی هستند

صافی نیوز / رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه از مراجعه بیش از ۴۴ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به مرکز درمانی امیرالمومنین (ع) مراغه خبر داد و افزود: ۲۵ درصد از این بیماران از شهر های اطراف و حتی استان های دیگر از خدمات درمانی و اورژانسی این بیمارستان استفاده کرده اند.
الهوردی ارجمند

به گزارش صافی، اللهوردی ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: تحقق شعار قطب درمانی جنوب استان با اعتماد مردم شهر های جنوب استان و استان های جوار به این دانشکده محقق شده است.

وی افزود: خوشبختانه این بیمارستان با کسب مجدد درجه یک رتبه اعتبار بخشی توانسته است با ارائه خدمات درمانی مطلوب در خدمت مردم شریف منطقه باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ادامه داد: تخت های بستری در این بیمارستان با ۷۶ درصد اشتغال تخت پاسخگوی نیاز های فعلی شهرستان در حوزه بیماری های داخلی و قلب می باشد.

وی اذعان کرد: ارتقا دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه در سایه اعتماد مردم منطقه و شهر های جوار امری لازم و ضروری است و امیدواریم به زودی شاهد ارتقا این مجموعه باشیم.

ارجمند در پایان گفت: وجود سه بیمارستان در شهرستان مراغه نقطه قوت مجموعه سلامت و درمان شهرستان مراغه می باشد که انشالله با احداث بیمارستان جدید الاحداث نیاز های مردم منطقه بیش از پیش مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *