7:49 1403/02/12

دستگيری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در مراغه

صافی نیوز / فرمانده انتظامی مراغه از دستگيری ۵ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی و ساختمان های نيمه کاره با ۲۵ فقره سرقت و کشف اموال به ارزش یک ميليارد ريال خبر داد.
دستگیری

به گزارش صافی، توحيد فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مراغه، تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقيقات پليسي بی‌ وقفه شبانه‌روزی ، موفق به شناسايی و دستگيری ۵ سارق حرفه‌ای در اين رابطه شدند.

فارسی افزود: متهمان در بازجويی های به عمل آمده تاکنون به ۲۵ فقره سرقت از ساختمان های نيمه کاره و اماکن خصوصی و دولتی و منزل اعتراف و از مخفيگاه آنها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل: ۲ دستگاه موتورسیکلت، موبایل، انواع سیم کابل، قطعات خودرو و تراکتور، انواع شیرآلات و … به ارزش یک ميليارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نيمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسايل و تجهيزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسايل مذکور را در جای امن و قابل اطمينان نگهداری کنند و از قرار دادن اموال و وسايل باارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی‌نمايند خودداری نموده و با اقدامات پيشگيرانه از جمله استفاده از دوربين های مداربسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

مجتبی مظلومی
مجتبی مظلومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *