13:22 1403/03/03
نماینده مردم بناب:

ساده زیستی اولویت کاری مسئولان و کارکنان قوای سه گانه کشور باشد

صافی – نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام باید ساده زیستی امام راحل(ره) را الگوی خود قرار دهند و اولویتشان باشد.
no-photos

ضیاءالله اعزازی شامگاه پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی، فرماندار و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی اظهار کرد: مردمی بودن، اخلاص امام راحل(ره) و درایت مقام معظم رهبری و ادامه راه امام(ره) باعث شده که انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود: مقامات بلندپایه نظام در هر سه قوه ضروری است راه و روش امام راحل و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در خدمت به مردم تلاش کنند و شرط اول رسیدن به این هدف این است که مسئولان ساده زیست باشند و اجازه ندهند اطرافیان شان از موقعیت آن ها سوءاستفاده نموده و موجبات ناراحتی مردم را به وجود آورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دور زدن تحریم ها در دست خودمان است؛ اذعان کرد: اگر مسئولان و کارکنان هر سه قوه و در کنار آن ها مردم همت کنند، می توانیم بر تمامی مشکلات فائق آییم. چرا که حل این مشکلات دور از انتظار نیست و ما توانستیم ۸ سال جنگ تحمیلی را با دست خالی اداره کرده و دشمنان را از خاک این کشور خارج کنیم.

اعزازی در ادامه از تلاش مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مردم خبر داد و از مسئولان امور مالیاتی استان و شهرستان خواست موانع احتمالی را از سر راه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت