19:42 1403/05/06

درخشش دانشجوی الیگودرزی در بزرگترین تورنومنت کلید زنی سوالات کنکور ۱۴۰۳

صافی نیوز/ دانشجوی الیگودرزی در میان تنها پاسخگویان سوالات کنکور زبان در پروژه کلید زنی سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
کنکور

به گزارش صافی، هر ساله تنها چند ساعت بعد از برگزاری کنکور سراسری توسط سازمان سنجش، بزرگترین چالشی علمی کشور برای دبیران و رتبه های برتر سال های گذشته برگزار می شود.

چالشی که در آن دبیران با سابقه و درجه علمی بالا و دانشجویانی که عیار علمی بالایی دارند از سراسر ایران در آن شرکت می کنند. هر ساله حدود 1000 دبیر با توان علمی بالا در پروژه کلید زنی سوالات کنکور شرکت می کنند و کلید های پیشنهادی خود را برای شرکت در این چالش بزرگ ارسال می کنند.

این چالش ویژه کنکورهای هنر ، ریاضی ، انسانی ، تجربی ، و زبان است که هر سال برگزار می شود و حداکثر تا دو ساعت پس از انتشار رسمی سوالات کنکور توسط سازمان سنجش ، دبیران و رتبه‌های برتر کنکور سالهای قبل می‌توانند کلید‌های پیشنهادی خود را برای شرکت در این چالش علمی ارسال نمایند .

امسال نیز چون سال های گذشته، پس از برگزاری کنکور ، این تورنومنت علمی بزرگ برگزار شد و علیرضا خیرالهی دانشجوی الیگودرزی دانشگاه اراک و مهرداد اولیایی توانستند در کمترین زمان به سوالات کنکور زبان بیشترین جواب صحیح را بدهند و از میان شرکت کنندگان رتبه های برتر، اولین و برترین شرکت کنندگان این تورنومنت کشوری شوند.

شایان توجه است که تنها کسانی که حداقل درصد قابل قبول را کسب کنند در این چالش بزرگ شرکت داده می شوند و نامشان در میان شرکت کنندگان تورنومنت توسط مجری این تورنومنت اعلام می شود.

در کنکور تیر ماه سال 1403 خیرالهی و اولیایی تنها کسانی هستند که نه تنها حداقل ها را کسب کرده اند بلکه بیشترین درصد را از آن خود کرده اند. همچنین این دو شرکت کننده تنها داوطلبین صلاحیت دار کنکور اردیبهشت ماه سال۱۴۰۳ شناخته شدند.

انتهای پیام/

علیرضا خیرالهی
علیرضا خیرالهی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت