رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری:

مردم رئیس‌جمهور شایسته‌ای را انتخاب کردند؛ از افراد اهل فکر در دولت استفاده شود

صافی نیوز / رهبر انقلاب فرمودند: مراسم تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پرمضمونی است که ملت عزیز ایران به وسیله این انتخابات تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران آن را ماندگار کردند.
رهبر معظم

به گزارش صافی، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره چهاردهم، در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تنفیذ رأی ملت، مسعود پزشکیان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب در این مراسم فرمودند: روز تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پرمزمونی است که ملت عزیز ایران و دست اندرکاران به وسیله این انتخابات پرانگیزه تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران آن را ماندگار کردند.

ایشان تصریح کردند: خدا را شاکر هستیم که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با وجود فضای اندوه عمومی ناشی از فقدان رئیس جمهور فقید شهیدمان مرحوم آیت الله رئیسی رضوان الله به بهترین وجه انجام گرفت، با آرامش و سلامت، رقابت و برخورد اخلاقی رقبا با رئیس جمهور منتخب که بعد از انتخابات بسیار تحسین بر انگیز بود، این آزمون بسیار مهمی برای کشور بود که این آزمون به حمدالله با موفقیت انجام گرفت و نتیجه شیرین آن را ملت خواهند چشید.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت