ایران:

ادعای مداخله جمهوری اسلامی در انتخابات آمریکا بی‌اساس است

صافی نیوز / نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل، ادعای نهادهای اطلاعاتی آمریکا در خصوص مداخله ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ایالات متحده را فاقد اعتبار خواند.
ایران

به گزارش صافی به نقل از فارس، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، ادعای نهادهای اطلاعاتی آمریکا در خصوص مداخله تهران در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا را «فاقد اعتبار» خواند.

سه نهاد اطلاعاتی آمریکا در بیانیه‌ای مشترک و بدون ارائه هرگونه سندی مدعی شدند که ایران در حملات سایبری به ستادهای انتخاباتی ایالات متحده دست داشته است.نمایندگی ایران در سازمان ملل امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد «چنین ادعاهایی بی‌اساس و فاقد هرگونه اعتبار است. اگر دولت آمریکا در این ادعا صداقت دارد، باید اسنادی را به ما ارائه دهد که بتوانیم پاسخ خود را ارائه دهیم».

واکنش ایران پس از آن مطرح شده است که اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، دفتر مدیر اطلاعات ملی و آژانس امنیت سایبری و زیرساخت آمریکا مدعی شدند که در دوران فعلی انتخابات آمریکا، فعالیت‌های تهاجمی ایران با هدف ایجاد اختلاف و تضعیف اعتماد به نهادهای دموکراتیک آمریکا تشدید شده است اما هیچ‌گونه مدرکی برای این ادعاهای خود ارائه نکردند.این نهادهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا همچنین مدعی شدند که ایران مسئول حمله سایبری اخیر به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بوده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت