اشتباهات داوری، خیبر را مقابل سپاهان شکست داد

صافی نیوز/ دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران بین خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید. این بازی که با حواشی داوری همراه بود، نارضایتی شدید هواداران خیبر را در پی داشت.
4462

در این دیدار که جمعه شب دوم شهریور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد، خیبری‌ها نیمه اول را با یک گل برتری آغاز کردند. اما در نیمه دوم و با هجوم بی‌امان سپاهانی‌ها، بازی به تساوی و برد سپاهان کشیده شد. در لحظات پایانی بازی و در وقت‌های اضافه، اشتباهات داوری و گل دوم سپاهان، امیدهای خیبری‌ها را برای کسب امتیاز از بین برد.

حواشی داوری سایه بر بازی

کارشناسان داوری معتقدند که در چند صحنه حساس بازی، تصمیمات داور به ضرر تیم خیبر بوده است. به ویژه گل دوم سپاهان که در دقیقه هفتم وقت‌های اضافه به ثمر رسید، با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان خیبر همراه بود.

تبعات این شکست

این شکست تلخ، خیبری‌ها را در ابتدای راه لیگ برتر با چالش جدی روبرو کرده است. با این حال، کادر فنی و بازیکنان خیبر مصمم هستند تا با تلاش بیشتر، نتایج بهتری کسب کنند.

انتهای پیام/

محمدرضا ویسکرمی
محمدرضا ویسکرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت