0:06 1403/02/13

۱۴ طرح عمرانی در روستاهای مراغه افتتاح و کلنگ زنی شد

صافی – معاون عمرانی فرماندار مراغه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستاهای این شهرستان گفت: همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 13 طرح عمرانی در 10 روستای بخش مرکزی به بهره برداری رسید و یک طرح نیز کلنگ زنی شد.

نقی مسکینی روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمران روستایی بخش مرکزی مراغه افزود: برای اجرای این طرح ها یک میلیارد و ۴۷ میلیون تومان از سوی دهیاری، بخشداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت فاز اول بازارچه سنتی روستای علویان که امروز کلنگ زنی شد ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می شود.

مسکینی اضافه کرد: همچنین برای بهره برداری از دو طرح عمرانی در روستای تازه کند قشلاق شامل جدول گذاری به طول ۳۰۰ متر و زیرسازی معابر عمومی این روستا به طول یک هزار متر و با ۱۹۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: طرح اجرای آبرو با ۴۴۰ متر طول و زیرسازی ۲ هزار و ۶۴۰ متر مربع از معابر عمومی روستای ازبک نیز با ۴۵ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین طرح جدول گذاری روستای آشان با ۲۶۰ متر طول و سنگ فرش معابر عمومی با ۳۸۰ میلیون تومان هزینه که با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده در این روز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای دو طرح عمران روستایی در روستای یایشهری این بخش گفت: در این طرح ها، ۲۰۰ متر جدول گذاری و ۱۴۵ مترمکعب دیوار حائل احداث شده که برای این منظور ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طرح احداث غسالخانه روستای هریس با ۳۰ میلیون تومان اعتبار، مسیر گشایی یک هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر عمومی روستای کهق و جدول گذاری ۵۰۰ متری روستای بهنق با ۵۰ میلیون تومان امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: طرح آسفالت ریزی یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از معابر عمومی روستای اصفهانجیق با ۷۳ میلیون تومان و آسفالت ریزی یک هزار و ۲۰۰ متر مربع از معابر روستای سرگیزه با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در این روستاها به بهره برداری رسید.

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}