ثبت نهمین وقف شهرستان مراغه در سال جاری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از وقف نهمین وقف از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداده و گفت : خیر خیراندیش زمینی را برای احداث مسجد حضرت قائم (عج) در این شهرستان وقف کرد. به گزارش صافی؛ حجت‌الاسلام مطهری در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا از وقف یک قطعه زمین خام و زمین دو باب مغازه  […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از وقف نهمین وقف از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداده و گفت : خیر خیراندیش زمینی را برای احداث مسجد حضرت قائم (عج) در این شهرستان وقف کرد.

به گزارش صافی؛ حجت‌الاسلام مطهری در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا از وقف یک قطعه زمین خام و زمین دو باب مغازه  در این شهرستان خبر داده و گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خیر خیر اندیش دو قطعه زمین را با حضور در این اداره وقف کرد.

وی افزود : علی احمدی پور با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه دو قطعه زمین به مساحت ۵۰۴ متر مربع که ارزش تقریبی آن ۳۰۰ میلیون ریال است را وقف کرد.

رئیس اوقاف مراغه خاطرنشان کرد : نیت واقفین بزرگوار از وقف زمین خود ساخت مسجد حضرت قائم (عج) در شهرک امیرکبیر مراغه است.

وی با اشاره به ثبت ۹ موقوفه جدید در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون اضافه کرد: ارزش این موقوفات بیش از ۱۱ میلیارد ریال بوده است.

مطهری ادامه داد : وقف بر اساس نیازهای روز جامعه، یکی از اولویت‌های مد نظر این اداره در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه است.

وی با اشاره به اثرات وقف بر زندگی دنیوی و اخروی واقفان گفت: احداث خوابگاه، ازدواج جوانان، تحصیل و اشتغال جوانان نیاز امروز جامعه است که واقفان خیراندیش می‎توانند وقف‌های خود را در این نیت ها انجام دهند.