7:04 1403/03/03

تاسیس دانشگاه فرهنگیان در مراغه نهایی شد

صافی – معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از نهایی شدن مصوبه تاسیس دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبرداد.
no-photos

جلیل اسلامی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مسعود رحیمیان اقدم  در گفتگویی : با پیگیری و رایزنی های انجام شده نماینده شهرستان و مسئولان با وزارت آموزش و پرورش، این مصوبه در حال اجرایی شدن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به زودی نیز تفاهم نامه برای ایجاد این دانشگاه و تامین زمین مورد نیاز برای احداث آن منعقد می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای اولین بار در این شهرستان نخستین کنگره چهره های برتر عرصه تعلیم و تربیت مراغه به مناسب سالروز ایجاد نظام جدید آموزش و پرورش برگزار می شود.

اسلامی با بیان اینکه تجلیل از چهره های شاخص فرهنگی حرکتی برای ارج نهادن به زحمات آنان است گفت: باید از تلاش های فرهنگیان و خیران در توسعه کمی و کیفی عرصه تعلیم و تربیت به شایستگی تجلیل شود.

وی با اشاره به احداث این مدرسه خیرساز گفت: مدرسه ۶ کلاسه مسعود رحیمیان اقدم با حدود ۱.۲ میلیارد تومان هزینه از سوی خانواده رحیمیان اقدم و با مشارکت آموزش و پرورش ساخته شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون این مدرسه با توجه به نیاز شهرک گلشهر به فضای آموزشی به صورت دو شیفته خواهد بود که با بهره برداری از مدرسه خیرساز سلجی، این کمبود و تراکم کلاس های درسی کاسته می شود.

هم اکنون بیش از ۴۶ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت