۱۲۰ دانش آموز مراغه ای عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

صافی - فرمانده سپاه ناحیه مراغه از اعزام 120 دانش آموز پسر دبیرستان های این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

سرهنگ پاسدار رضا سامی روز شنبه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی مراغه در گفتگویی افزود: این کاروان فرهنگی دانش آموزی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش این شهرستان در قالب اردویی هفت روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این اردوی فرهنگی و تربیتی، دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم در قالب کاروان راهیان نور این شهرستان از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادمان های شلمچه، هویزه، طلاییه، خرمشهر، اروند کنار و سایر مناطق بازدید کرده و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.

سامی اضافه کرد: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده و در ۱۴ اسفند سال جاری نیز با اعزام دختران دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور ادامه خواهد یافت.

وی گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز آشنایی دانش آموزان و نسل آینده با ارزش های هشت سال دفاع مقدس از اهداف اصلی اعزام این کاروان فرهنگی و معنوی است.

وی افزود: آشنایی نسل جدید با ارزش های انقلاب اسلامی نیز از اهداف متعالی این حرکت معنوی و فرهنگی است.