12:05 1403/02/17

آيين نكوداشت چهل سال تلاش علمی دكتر خاوند كار در دانشگاه تهران برگزار شد

صافی – آئين نكوداشت چهل سال تلاش علمي دكتر خاوندكار با حضور دانشگاهيان، كارآفرينان، دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه تهران در تالار دانشكده كارآفريني برگزار شد.

در اين آيين از شش سال مديريت دكتر محمدرضا زالی در دانشكده كارآفريني نيز تقدير شد.

پس از خير مقدم مقامات دانشگاه، پروفسور يوسف ثبوتي از فرهنگستان علوم پشت تريبون قرار گرفت و روايت هاي متنوعي از ۲۵ سال همكاري علمي خود با دكتر خاوندكار در دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان، كنفرانس هاي بين المللي سرمايه فكري و پژوهشكده تغيير اقليم براي حاضران بيان كرد.

وي به خاطر پايه گذاري پارك علم و فناوري و مركز رشد در زنجان از دكتر خاوندكار قدرداني كرد و مهم ترين ويژگي دكتر خاوندكار را مديريت هوشمندانه و علمي مراكز دانشگاهي و فناوري برشمرد.

در اين آئين، دكتر اسفنديار سعادت استاد بازنشسته دانشگاه تهران خاطرات دوران دانشجويي دكتر جليل خاوندكار و دكتر محمدرضا زالي و نشو و نماي دانشكده مديريت را بيان كرد.

سپس دكتر محمد ناظمي اردكاني وزير اسبق تعاون، خاطرات شيريني از مبارزات دانشجويي عليه طاغوت يادآوري كرد و ضرورت اتحاد همگاني براي دستيابي به اهداف بيانيه گام دوم مقام معظم رهبري را يادآور شد.

مهندس موسوياني وزير دولت شهيد رجايي شمه اي از خاطرات دوران دانشجويي و تحصيل در فرانسه و بازگشت به ميهن با پرواز انقلاب را براي حاضران تعريف كرد.

ابراهيم جميلي رئيس خانه اقتصاد ايران با بيان خاطراتي از دوران دبيرستان و دبستان در زنجان، دكتر خاوندكار را يك چهره علمي، آرام، عامل و مردمي معرفي كرد و از نقش وي در توسعه استان زنجان تجليل كرد.

خانم قدس بنيانگذار خيريه محك از همكاري هاي اين خيريه با دانشكده كارآفريني ابراز مسرت كرد و نقش جمعيت نيكي يار، دكتر خاوندكار و دكتر زالي را در نيكوكاري قابل توجه دانست. دكتر محمدرضا زالي فلسفه تاسيس دانشكده كارآفريني، ماموريت و اهداف آن را توضيح داد و هر كدام از حاضران با بيان خاطراتي از چهل سال تلاش علمي و تدريس دكتر خاوندكار ابراز امتنان كردند.

در پايان دكتر جليل خاوندكار ضمن ابراز تشكر از پروفسور ثبوتي، دكتر سعادت و ساير مدعوين علت اقبال دانشجويان را در ارائه مطالب و مباحث بديع و پرهيز از چاپ كتاب و مقاله دانشجويان به نام اساتيد بيان كرد.

توضيح اين كه دكتر خاوندكار از سال ۹۰ تاكنون عليرغم تدريس، راهنمايي و مشاوره دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه تهران فقط پنج مقاله دارد كه چهار مقاله آن مربوط به فعاليت هاي بين المللي است و فقط يك مقاله مشترك با دانشجويان دانشگاه تهران چاپ كرده است.

انتهای پیام/

مریم پورسینا
مریم پورسینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *