19:49 1403/02/25
قهر نایب‌ رئیس مجلس از تالار وحدت تبریز؛

پزشکیان: می‌خواهم به بررسی مسایل بپردازم می‌گویند خودت چه کرده‌ای؟/ فرزندانم در زیرزمین زندگی می‌کنند

صافی – نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ذگفت: اینکه بنده در طول این سال‌ها چه کرده‌ام بحثی جداست و اینکه دیگران چه کرده‌اند بحثی دیگر.
no-photos

مسعود پزشکیان ظهر امروز در ویژه برنامه‌ی “دانشجو و دغدغه‌ی ایران” که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شد، در واکنش به اعتراض دانشجویان به اظهارات شعاری‌اش، ابراز داشت: به احترام دانشجویان به دانشگاه آمدم تا به بحث و بررسی مسایل بپردازم اما عده‌ای می‌گویند تا حالا چه کرده‌ام و از من توضیح می‌خواهند.

وی خاطرنشان ساخت: قانون و اجرا باید مطابق عدالت باشد، عدالت ترک و کرد، موقعیت و پست نمی‌شناسد؛ با همه مردم باید با عدالت برخورد شود در حالی که هنوز عدالت را در این کشور نهادینه نکرده‌ایم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه همه پیامبران عدالت را به ارمغان آورده‌اند به طوری که برای هر امت پیامبر فرستاده شده تا با عدالت با همان قوم برخورد شود، متذکر شد: اگر عدالت داشتیم برخی مناطق برخوردار و برخی دیگر مناطق فقیر نمی‌شدند و مردم اینقدر ناراضی نمی‌شد.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی به قدرت می‌رسیم به جناح خودمان می‌پردازیم و سایر اقشار و گروه‌ها فراموش می‌شوند، جوی در دانشگاه ایجاد کرده‌اند که با داد و فریاد حرفشان را بزنند، با فشار آوردن که کاری درست نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه من چکار کرده‌ام و دیگران چه کرده‌اند دو بحث متفاوت است؛ برخی خود را منتسب به جاهای خاص می‌دانند علت اصلی مناقشات کشور هستند و در اقلیت دانشگاه‌ها هم حضور دارند.

وی با بیان اینکه شما به عنوان دانشجویان این مملکت یاد گرفته‌اید با تهمت حرف بزنید و صحبت‌هایتان بر مبنای علم نیست، توضیح داد: دم از عدالت و انسانیت می‌زنید، بعد از 40 سال پزشکی از مریضی پول نگرفته‌ام و فرزندانم را خارج نفرستاده‌ام؛ بنده هم می‌توانستم به صورت کاملا قانونی مطب تاسیس نماییم.

پزشکیان در واکنش به منتقدان خود گفت: در این مملکت باید مفت کار کنیم، اگر مرد هستید وقتی در جای ما قرار گرفتید ساده زندگی کنید و اجازه دهید فرزندان‌تان مثل عروس بنده در زیرزمین زندگی کنند.

وی افزود: هر بلایی سر دانشجو بیاورند، حقش است؛ بنده هیچگاه از مردم فرار نکرده‌ام و در همان صفی می‌ایستم که شهروندان ایستاده‌ام؛ اگر بسیجی‌ها شمایید من برای بسیج متاسفم!

گفتنی است؛ با ادامه اعتراض دانشجویان به صحبت‌های مسعود پزشکیان او سالن همایش را ترک کرد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت