2:09 1403/03/04
رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه خبر داد:

شهروندان مراغه‌ای از نام نویسی برای اهدای عضو استقبال کردند

صافی نیوز – رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با اشاره به نام نویسی از داوطلبان اهدا عضو در این شهرستان گفت: استقبال شهروندان برای دریافت کارت اهدا عضو در شهرستان چشمگیر بوده است.
no-photos

به گزارش صافی اصغر تنومند امروز (سه شنبه) در گفت و گویی افزود: کارت اهدای عضو یکی از نمادهای فرهنگی برای ارتقای فرهنگ اهدای عضو بوده و از این رو دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز توانسته است هم در زمینه فرهنگ سازی و هم صدور این کارت موفق عمل کند.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی واحدهای جمع‌آوری اعضا پیوندی، موضوع فرهنگ سازی این امر مهم و اساسی بوده که هم اکنون مورد اقبال عمومی قرار گرفته و تقاضا برای دریافت کارت اهدای عضو در این شهرستان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان برای دریافت کار اهدای عضو نام نویسی کرده‌اند و حدود ۳۵۰ نفر از این تعداد موفق به دریافت این کارت شده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای اهدای عضو از ۲ طریق امکان پذیر است گفت: افرادی که تمایل دارند در این امر خیرخواهانه عضو باشند می‌توانند با مراجعه با آدرس اینترنتی www.ehda.center و یا مراجعه حضوری به معاونت درمان دانشکده ثبت نام کرده و کارت عضویت خود را دریافت کنند.

تنومند با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگ ساز در زمینه ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: برپایی غرفه‌های ویژه در کنار مراسم‌ها و برنامه‌های علمی، فرهنگی و مذهبی برای ثبت نام از متقاضیان کارت اهدای عضو از جمله حرکت‌های مناسب در این راستاست.

وی اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که کارت اهدای عضو نشانگر رضایت قلبی هر شخص برای اهدای عضو در زمان مرگ بوده لیکن در صورت رضایت و لزوم از بستگان درجه یک نیز رضایت اخذ می‌شود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت