1:09 1403/02/25
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مردم آذربایجان درگام دوم انقلاب برای مردم سایر استانها الگو باشند

صافی نیوز – تبریز- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب گفت: مردم آذربایجان در گام دوم انقلاب برای مردم سایر استان ها الگو باشند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز جمعه در جمع مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی تبریز گفت: صبغه الهی داشتن و وجود ولی فقیه از عوامل ثبات انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری گفت: بصیرت مردم عامل دیگری در عظمت و ثبات انقلاب اسلامی است، مردم خادم و خائن را تشخیص می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مقاومت مردم در برابر هجمه های نظامی، تبلیغاتی، اقتصادی و روانی کشور را به پیشرفت در عرصه های مختلف رسانده است.

وی گفت: در ۴۰ سال گذشته عظمت و سربلندی در عرصه های بین المللی و داخلی نصیب مردم شده اما در گام دوم انقلاب باید بیش از قبل تلاش کرد.

شبستری افزود: مردم آذربایجان همواره پیشتاز بوده و آفریننده ۲۹ بهمن بوده اند، شما باید برای دیگر استان ها الگو باشید. مشکلات اقتصادی در اثر توجه به ظرفیت های داخلی و رونق تولید، قابل حل است. قدرت آمریکا و اسرائیل رو به افول است و جنگی مطرح نیست.

وی گفت: با شرکت پرشور و با مشارکت بالا در انتخابات مجلس، افراد ولایی و انقلابی به مجلس فرستاده شود تا مشکلات کشور را حل کنند. با وجود فضای زیاد در مصلی و حضور امام جمعه جوان و فعال، جای بهانه ای برای عدم حضور در نماز جمعه نیست.

وی گفت: آمریکا رو به افول و استیصال است و در صورت بسته شدن تنگه هرمز به وسیله ایران جهان غرب در یک باتلاق فرو خواهد رفت.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت