0:49 1403/03/01

طرح احسان حسینی همزمان با ماه محرم در آذربایجان‌غربی آغاز شد

صافی نیوز – ارومیه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری این نهاد در ایام محرم امسال آماده دریافت کمک‌های عزاداران حسینی در قالب طرح احسان حسینی هستند.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی، عزیز سهندی در این خصوص افزود: در قالب این طرح بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذا بین مددجویان و نیازمندان استان در طول ۲ ماه محرم و صفر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کمک ۴۳ میلیارد ریالی عزاداران حسینی در طرح احسان حسینی سال گذشته به نیازمندان در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: انتظار داریم این رقم امسال با رشد بیش از ۴۰ درصدی به افزون بر ۶۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

سهندی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب طرح احسان حسینی، غذای گرم، سبد کالا و کمک‌های نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه *۷۷۸۸# برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این سامانه، مردم نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به طرح احسان حسینی از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۰۹۹۷۹۰۰۰۰۰۰۱۲۳۲ در این امر خیر شرکت کنند.

سهندی اضافه کرد: همچنین نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش‌های نوین مشارکت در طرح احسان حسینی است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت