23:09 1403/03/07
در گفتگو با صافی عنوان شد؛

۲۴۹۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل شد

صافی نیوز – ارومیه – مدیرکل تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل دو هزار و ۴۹۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان طی سالجاری خبر داد.
no-photos

محمد اقوامی در گفتگو با صافی نیوز با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و ۴۹۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است افزود: از این تعداد دو هزار و ۴۴۷ فقره با محکومیت ۵۴۶ میلیارد ریال جزای نقدی رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع طی سالجاری هفت هزار و ۳۱۱ فقره پروند تخلف وارد شعبات تعزیرات حکومتی استان شده است افزود: از این تعداد بخش اعظمی در بخش کالا و خدمات، ۲۸۲ فقره دربخش بهداشت ودرمان و دو هزار و ۴۹۲ فقره در بخش قاچاق کالاو ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اقوامی از رسیدگی به هفت هزار و ۲۱۵ فقره از کل پرونده های ارسالی به شعبات تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: این تعداد پرونده تخلف به پرداخت بیش از۶۷۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی کشف یک دستگاه کامیون حامل ۳۳ هزار و ۲۵۹ لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب خبر داد و اظهارداشت: این کامیون حامل سوخت قاچاق نفت سفید بود که در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه این پرونده پس از اجرای مراحل اجرایی به مراجع قانونی ارجاع شد افزود: متهم این پرونده به پرداخت بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت