7:38 1403/02/16

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد

به گزرش صافی به نقل از فارس، س از درگذشت علی انصاریان در روز گذشته، مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت فوتبال ایران صبح امروز از ساعت حدود ۷:۱۵ دقیقه در بهشت زهرا برگزار شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

11 پاسخ

  1. واقعا ناراحت کننده وغم انگیز است فوت دو ورزشکار مطرح دراین روزها به خاطر کرونا باید سیستم درمان مار ا هوشیار تر ومتعهد تر کند هرچند می دانیم آنها تلاش خودرا انجام می دهند

  2. واقعا ناراحت کننده وغم انگیز است فوت دو ورزشکار مطرح دراین روزها به خاطر کرونا باید سیستم درمان مار ا هوشیار تر ومتعهد تر کند هرچند می دانیم آنها تلاش خودرا انجام می دهند

  3. به نام خدا
    انا الله و انا الیه راجعون«همانا ما از خداییم و به سوی او باز میگردیم»
    این حادثه دردناک را به خانواده محترم ایشان،جامعه ورزش، به ویژه خانواده بزرگ فوتبال تسلیت می گویم و از پروردگار برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسئلت دارم.

  4. دلم میسوزه خیلی هم میسوزه منم یک برادرازدست دادم داداش علی گریه مهلتم نمیده آتیش گرفتم الهی بمیرم برامادرت

  5. علی جان دنیا اونقدر هم جای خوبی واسه موندن نیست آسوده باش و آرام بخواب

  6. انشاء الله به خاطر آن همه بزرگی که داشتند ونیز بخاطر حب والدین به خصوص مادرشان. حضرت زهرا سلام الله علیها درآخرت ضامن وشافع ایشان باشند.

  7. خدای تعالی روح ایشان را شاد و غریق رحمتش کند و به باز ماندگانش صبر و اجر دهد ما را نیز براه مشتقیم خودش هدایت فرماید که هر چیز خوبی را فقط برای رضای خودش بخواهیم و هواهای نفسانی را بشناسیم و زیر پا نهیم و باور کنیم که این مر گ برای ما نیز هست دیر یا زود به سر وقتمان می آید .بگیریم عبرت زمرگ کسان __مبادا بمیریم مثل خسان

  8. خدا بیامرزتش روحش شاد. از وقتی که شنیدم به این کرونا لعنتی مبتلا شدن نگران بود مبادا……هی آرزو میکردم که زود تر سرپا بشن دل مادرشونو از نگرانی و غم در بیارن و دوباره کنار مادرشون در خانه باشن ولی وقتی شنیدم آقای علی انصاریان در گذشتن دلم پر از خون شد.درد از دست دادن فرزندی دوست داشتنی و بازیگر و بازکنی قابل و دوست داشتنی خیلی بده. خدا مادرشونو صبر بده و مراقب مادرشون باشه.

  9. …دعای خیر مادر دلشکسته ات بدرقه راهت باد‌‌‌‌…انشاالله با مولایت حسین(ع)محشور بشی…جده مادریت حضرت زهرا(س) شفاعتت میکند….

    1. انشاالله. همه رفتنی هستن هیچ کس قرار نیست بمونه روحشون شاد وصبر عظیم برای مادرشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *