17:29 1403/02/14
دكتر جهانگيری در پيامی تاكيد كرد:

شهادت مظلومانه هموطنان عزيزمان نشانه ديگری از توطئه گری دشمنان است/ عزم ملت و دولت ايران در مبارزه با تروريسم راسخ تر خواهد شد

بدون ترديد اين اقدامات جنايتكارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ايران را در مبارزه بی امان با تروريسم راسخ تر خواهد كرد.

معاون اول رييس جمهور در پيامي به مناسبت حادثه تروريستي اهواز، ضمن تقبيح عملكرد رژيم هاي مستبدي كه براي پيشبرد اهداف آمريكا و صهيونيسم، مزدور مي پرورانند تاكيد كرد: بدون ترديد اين اقدامات جنايتكارانه عزم ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه بي امان با تروريسم راسخ تر خواهد كرد.

بیشتر بخوانید: پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی در اهواز

متن كامل اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه تروريستي امروز اهواز كه در نخستين روز هفته دفاع مقدس رخ داد و موجب شهادت جمعي از نيروهاي غيور مسلح جمهوري اسلامي ايران و نيز شهادت جمع ديگري از هموطنان عزيزمان بويژه زنان و كودكان بي دفاع و مظلوم شد، نشانه ديگري از طراحي و توطئه گري دشمنان اين ملك و ملت است.

رژيم هاي مستبدي كه براي پيشبرد اهداف آمريكا و صهيونيسم، مزدور مي پرورانند و ثبات و امنيت و يكپارچگي ايران مقتدر را نشانه مي گيرند خود مي دانند كه در پيشگاه ملت ايران و همه اقوام و مذاهب كشور جايگاه و پايگاهي ندارند و سرانجام خشونت و تروريسم كور، رسوايي منطقه اي و جهاني آتش افروزان است.

شهادت مظلومانه اين عزيزان را به آحاد ملت ايران، مردم بزرگوار و صبور اهواز و به خصوص بازماندگان داغدار آنان تسليت مي گويم و براي تمام مصدومان اين حادثه از خداوند متعال سلامت و بهبودي كامل آرزو مي كنم.

بدون ترديد اين دست از اقدامات جنايتكارانه عزم ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه بي امان با تروريسم راسخ تر خواهد كرد و تروريست هاي جنايتكار و حاميان خبيث منطقه اي و خارجي آنها پاسخ اين دست اعمال ننگين و ضد انساني خود را دريافت خواهند كرد.

اسحاق جهانگيري

معاون اول رئيس جمهور

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}