13:44 1403/02/15
امام جمعه تبریز تاکید کرد:

ضرورت دقت در تایید صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی

صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دقت نظر بیشتر در تایید صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را خواستار شد.
محسن مجتهدشبستری

به گزارش صافی، آیت ا… مجتهد شبستری در دیدار اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی افزود: در دوره های گذشته اشتباهات زیادی در این حوزه شد و افرادی که نباید تایید صلاحیت می شدند با واسطه گری و عطوفت و اغماض برخی ها و به خاطر نبود دقت و نظارت کافی در گزینش آن ها، به این تشکیلات راه یافتند و نتایج این اشتباهات را دیدیم.
وی بر اخذ کمکهای تحقیقاتی از منابع موثق در مورد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت : داشتن اطلاع کافی داوطلبان از وضع فعلی کشور و شهر و روستای حوزه خود، دارا بودن تخصص لازم و از همه مهمتر داشتن تعهد، دینداری و ولایتمداری را از لازمه های اصلی اعضای شوراهای اسلامی است.
در این نشست رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای استان نیز گفت : هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای استان از امروز شروع به کار می کند و دفتر آن نیز در محل استانداری مستقر است.
سلمان خدادادی با اشاره به آمار بالای داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : دقت در تایید صلاحیت این افراد از اولویت های اصلی هیات است چرا که اگر در این زمینه دقت نشود مثل برخی شهرهای استان دچار مشکل خواهیم شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}