5:05 1403/02/17

تیمی از سوی رئیس جمهور منتخب مأمور بررسی مسائل خوزستان شد

صافی نیوز / رئیس‌جمهور منتخب در تماس‌های تلفنی جداگانه با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان درباره مسائل استان گفت‌وگو کرد.
سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافی به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در تماسهای تلفنی جداگانه ای با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفتگو کرد.

در این تماس ها، رئیس جمهور منتخب در جریان آخرین مسائل و اوضاع این استان به ویژه موضوع خشکسالی و کم آبی قرار گرفت.

همچنین بنا بر این شد که تیمی از سوی رئیس جمهور منتخب، مأمور بررسی دقیق و همه جانبه مسائل و موضوعات استان شده و گزارش خود را به آیت الله رئیسی ارائه کند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

6 پاسخ

  1. آقای رئیسی چند هیئت کارکشته تر از هیئت وزیران خود را باید برای عبور از چالش های عمیقی که حسن روحانی برای بعد از خود کنده است را به کار گمارد!

  2. کار با این دولت ان دولت حل نمیشود نیروها و مدیران داخلی از علم روز ومتون دانشگاهی روز دنیا عقب هستند راه حل استفاده از مشاوران خارجی والبته تعامل با دنیا به عنوان پیش شرط اساسی است

  3. همه انهایی که ادعای وزیر شدن دارند را بفرستید تا معلوم شود چند مرده حلاجند؟!

  4. درود با آقای رییسی عزیز لطفا و حتما موضوع خوزستان رو با همکاری مجلس به عنوان یک مورد اضطراری در دستور کار قرار دهید و در ابتدای دولت با شاد کردن دل مرد خوزستان دل مردم ایران رو شاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *