5:24 1403/02/17
اشتری:

مسببین آشوب های خیابابی به سزای عمل شان خواهند رسید

صافی نیوز / رئیس پلیس کشور گفت: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به‌سزای اعمال‌شان خواهند رسید.
حسین اشتری

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در استان خوزستان، وضعیت انتظامی ـ امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم “ضرغام پرست” که در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان، توسط معاندان کور دل و اشرار مسلح به فیض شهادت رسید، با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در جداسازی صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران، بیان کرد: مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده‌اند که صفشان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن کنند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان، گفت: سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان، “آرام‌سازی” است و برای تحقق این مهم از ظرفیتهای خود، بهره‌برداری حداکثری می‌بریم.

وی با اشاره به موج‌سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت‌طلب از مطالبه به حق مردم یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت‌المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم‌زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروهای پلیس از مردم و در کنار مردم هستند، گفت: در جریان وقایع اخیر در استان خوزستان، نیروهای پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتن‌داری اقدام و عمل کردند البته که در مقابل متجاوزان به حریم امنیت مردم لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نمی‌کنیم.

اشتری با اشاره به اشراف اطلاعاتی توام با سرعت عمل پلیس، خاطرنشان کرد: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوبهای خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رئیس پلیس کشور با قدردانی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم هم می‌دانند که ما برای امنیت‌شان تا پای جان پیش می‌رویم و سند این ادعا تقدیم شهدایی چون شهید ضرغام پرستها است و قطعاً این مردم مراتب قدرشناسی خود را از حافظان امنیت، فردا، در مراسم تشییع پیکرپاک این شهید به نمایش خواهند گذاشت.

وی همچنین از تلاش ایثارگرانه و فداکارانه آحاد فرماندهان، افسران و نیروهای پلیس در پاسداری از حریم امنیت مردم استان خوزستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

10 پاسخ

  1. فرمانده محترم ناجا دستور بدهدتا نیروی انتظامی باکمک دیگر نیروهای مسلح در اولین فرصت سلاح که در دست مردم هست جمع کتند تا امنیت جانی به اهالی خوزستان برگردد

  2. کوچکترین مسامحه وسستی بزرگترین تهدید را ایجاد میکندمسئله مردم شریف خوزستان باضد انقلاب در کمین نشسته فرق میکند

  3. دیگه بایدبا اخلال گران و آشوبگران به شدت برخورد بشه؛تاالان هم خیلی مماشات شده واعصاب مردم را به هم ریختند،این مملکت جای این کارهای بچگانه وآتش زدن به اموال عمومی وبیت المال نیست.

  4. ماهم تهران خشکسالیه آب کمه وهوابشدت گرم پس بایدجیغ وداد راه بندازیم ،،،بالاخره مشکلات روبایدپیگیری کرد ولی نه اینکه اموال عمومی مانابودبشن ،،،باهنجارشکنی هیچ مشکلی حل نمی شه وچه بسا تر خشک باهم بسوزند

  5. اعتراض حق مردمه پلیس هم نمیتونه مانع بشه

    اما اعتراض با اغتشاش فرق داره…دم پلیس گرم واقعا خیلی سختی کشیدن.ای چندروز واقعا باید دستشون بوسید

    ..البته بیشترشون جوونا احساسی میان جومیدن که کاملاشتباهه این وسط ممکنه دشمنا ایران باشن و.منتظر فرصت تا خون یه بدبختی ریخته بشه و بندازن گردن پلیس زحمت کش

    …دم نیرو انتظامی گرم
    اما حقم باید گفت انتقال اب خوزستان ثاملا اشتبا چرا اندازه اب شرب همه راضین اما نه هر دفعه به بهان اب شرب یه استان نابود بشه بخلطر استان دیگهبعد برن.کنار پل عکس سلفی بگیرن

    خودم دیروز تظاهرات چند قدمی منزلمون اما حتی درب باز نکردم…هر کس اعتراض داره مثل ادم بره جلو فرمانداری یا جلو دفتر نماینده شهر نه تو خیابون الکی شلوغ کنی که چی بشه بیچاره زن و بچه مردن رد میشن

  6. یک سری موضوعات مربوط به خشکسالی و بخش عمده این مشکل بی آبی مربوط به دولت هست.
    تمامی مردمی که بی آبی میکشن در این هوای گرم و این وضعیت اقتصادی و سطح اجتماعی حق اعتراض دارند.
    منتها کشاورز و دامدار و این مردم بی پناه اسلحه دست نمیگیرن کسی رو بکشند. این ها مردم با شرافت و مظلوم خوزستان هستند که نه صدایشان سالها به گوش کسی رسیده و نه دستشان به مسئولین بی تدبیر میرسد.
    کسی که در خیابان با اسلحه وارد میشود به مشکل آب فکر نمیکند. اون تروریست هست و جوان و پیر و جوگیر و غیر جوگیر هم ندارد.
    پلیس و البته سپاه باید وارد درگیری مسلحانه با اشرار و تروریست ها شوند

  7. مشکل آب مردم خوزستان باید حل بشه اما این آشوب و اخلالگری و تخریب اموال عمومی به دستور دشمنان ملت ایران است و باید اخلال گران و آشوب طلبان هرچه سریعتر به سزای عمل ننگینشون برسند پلیس نباید هیچ کوتاهی در خشکاندن ریشه آشوب گران به خرج دهد باید با قدرت ریشه آشوب طلبان را خشکاند .

  8. …، قویا خواستار جمعاوری کامل اسلحه ها از مردم هستم. یکبار برای همیشه اسلحه ها جمعاوری شود. موارد زیادی از قتل و جراحت و تهدید و… به خاطر وجود این اسلحه ها اتفاق افتاده است….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *