8:01 1403/02/19

اولين وعده سجادي در مورد استقلال و پرسپوليس

صافی نیوز / وزير ورزش و جوانان گفت: بيشتر کارها انجام شده و تا دو ماه آينده باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي واگذار خواهند شد.
سیدحمید سجادی

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، حميد سجادي در مورد خصوصي سازي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: کارهاي ابتدايي اين کار در دوره مديريت قبلي وزارت ورزش و جوانان انجام شده و اين تيم‌ها براي واگذاري به بخش خصوصي آماده هستند. 
وي افزود: معمولا باشگاه هاي ورزشي در همه کشورها به صورت مردمي اداره مي‌شوند. سياست ما نيز واگذاري اين دو باشگاه به بخش خصوصي است و قول مي‌دهم اين کار با هماهنگي وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادي و دارايي ممکن مي‌شود. زحمات اين کار کشيده شده و مي تواند در يک زمان کوتاه حل شود. 

وزير ورزش و جوانان اضافه کرد: در يکي دو ماه آينده اين کار انجام مي شود. بخشي از اين سهام‌هاي را مي توان به مردم واگذار کرد. به ما پاس گل دادند و ما نيز بايد گل بزنيم. رييس جمهوري نيز با اين موضوع موافق است. 

سجادي در مورد استعفاي «جعفر سميعي» مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من هم در حد صحبت اين موضوع را شنيدم و بايد ببينيم تا چه حد جدي است.

وي در خصوص وضعيت مديرعامل باشگاه استقلال نيز تصريح کرد: تا کنون هيچ جلسه اي با هيات مديره و مديرعامل باشگاه استقلال نداشتم و در اولين فرصت به عنوان يک يار کمکي مورد مشورت قرار خواهم گرفت و نقطه نظرات را به آنها مي گويم. تاکيد مي کنم که وظيفه ما حمايت از اين دو باشگاه است. 

وي در خصوص رويکرد وزارت ورزش در بازگشت غرور ملي در ورزش‌هاي مختلف اظهار داشت: يکي از مهمترين رويکردهاي ما ورزش قهرماني است. اين نوع ورزش رتبه بندي، غرورآفريني و اهتزاز پرچم است. شرکت در سطوح مختلف بين‌المللي نيز در همين رويکرد است. 

سجادي ادامه داد: در برخي رشته ها اتفاقات خوبي رقم زديم و در برخي رشته هاي انفرادي نيز نزول داشتيم. کمتر از يکسال فرصت براي حضور در بازي هاي آسيايي را داريم و حتما بايد تجهيز شويم. کمتر از يکسال آينده مسابقات کسب سهميه براي المپيک شروع مي شود و ما بايد يک رويکرد منطقي و تخصصي داشته باشيم. يکي از مهم ترين کارها رسيدگي به ورزش قهرماني است که انشاالله اين نقايص با يک برنامه ريزي دقيق و شيوه جديد برطرف شود. بايد در همه ارگان ها به اين موضوع پرداخته شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *