23:12 1403/02/19

ماموريت رئيس جمهور به وزير صمت درخصوص تامين، توزيع و مصرف کالاهای اساسی

صافی نیوز / رئيس جمهور در جلسه ستاد هماهنگي اقتصادي دولت وزير صنعت، معدن و تجارت را مامور کرد گزارش کاملي از زنجيره تامين، توزيع تا مصرف کالاهاي اساسي و راهکارهاي نظارت دقيق و شفاف و تضمين سلامت اين زنجيره تهيه و به ستاد هماهنگي اقتصادي ارائه کند.
هیئت دولت

به گزارش صافی به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، ستاد هماهنگي اقتصادي دولت صبح امروز يکشنبه به رياست آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي تشکيل جلسه داد.

در اين نشست مهمترين مسائل اقتصادي کشور ازجمله راهکارهاي نظارت و تضمين سلامت زنجيره تامين، توزيع و مصرف کالاهاي اساسي در دستور کار قرار گرفت.

رئيس جمهور در اين جلسه وزير صنعت، معدن و تجارت را مامور کرد گزارش کاملي از زنجيره تامين، توزيع تا مصرف کالاهاي اساسي و راهکارهاي نظارت دقيق و شفاف و تضمين سلامت اين زنجيره تهيه و به ستاد هماهنگي اقتصادي ارائه کند.

رئيسي بر لزوم بهره‌گيري از ظرفيت همکاري اتحاديه‌هاي صنفي، بسيج اصناف و تشکل‌هاي بازار براي نظارت دقيق‌تر بر زنجيره توليد، توزيع و مصرف تاکيد کرد.

رئيسي همچنين استفاده از ديدگاه‌هاي نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادي کشور در چارچوب جلسات و نشست‌هاي کارگروه‌هاي زيرمجموعه ستاد هماهنگي اقتصادي دولت را در امر نظارت ضروري و راهگشا دانست.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *