6:44 1403/02/14
نیکزاد:

نرخ فولاد و سيمان کاهش خواهد يافت

صافی نیوز / نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نشست خود با فاطمي امين، گفت: وزير صمت قول داد نرخ سيمان و فولاد بعد از کاهش طي ۱۵ روز، به ثبات رسيده و ساماندهي شود.
علی نیکزاد

به گزارش صافی به نقل از خانه ملت،علي نيکزاد ثمرين در تشريح نشست ظهر امروز (سه شنبه، ۱۶ شهريورماه) خود با سيدرضا فاطمي امين وزير صنعت، معدن و تجارت که پيرامون ساماندهي وضعيت بازار فولاد و سيمان بود، گفت: پيش از اين دو سرپرست و يک وزير دولت دوازدهم قول هايي درباره ساماندهي بازار فولاد و سيمان داده بودند که متأسفانه نتوانستند به قول هاي خود عمل کنند.

نماينده مردم اردبيل، نمين، نير و سرعين در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينکه ظرفيت توليد فولاد و سيمان در کشور نسبت به مصرف آن بيشتر است، اظهار داشت: در نشست امروز و بنا به قول وزير صمت مقرر شد کيسه سيمان که هم اکنون در بازار ۲۷ هزار تومان است، ظرف ۱۵ روز به ۲۵ هزار تومان برسد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: همچنين قيمت هر کيلوگرم ميلگرد با ارزش افزوده ۱۷ هزار تومان است که قرار شد قيمت آن نيز ساماندهي شده و به ثبات برسد از اين رو اين دو کالا در سه مقطع يک ماهه به طور کامل ساماندهي مي شود.

در اين نشست عزت الله اکبري تالارپشتي رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس، رضا تقي پور عضو اين کميسيون، نصرالله پژمان فر نماينده مردم مشهد، سيدعلي موسوي نماينده مردم ملکان و روح الله ايزدخواه نماينده مردم تهران نيز حضور داشتند و نظرات و ديدگاه هاي خود را در خصوص بازار سيمان و فولاد مطرح کردند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

13 پاسخ

  1. آقای نیکزار امثال شماها با هزینه های سرسام آور مسکن مهر کشور رو در ورطه نابودی بردید که تا لان با بیش از ۱۵ سال همچنان آثار اون باقیست…..تا کی آزمون و تجربه

  2. دولتها هیچ زمانی تولید کننده خوبی نبوده و نیستند.باید
    زیر ساختها فراهم شود و شرایط برای مردم آسان و ارزان شود تا خود مردم متناسب اقلیم و احتیاجات خود اقدام کنند.ادارات مختلف اعم از خدماتی ،شهرداری وجهاد کشاورزی و…از سنگ اندازی دست بردارند بسیاری از کاره حل می شود.!

  3. ما در شهرستان هیو هشتگرد زندگی میکنیم ۵۰۰۰ قطعه زمین را بنیاد مسکن قطعه بندی کرده ولی جواز ساخت نمیدهند با چند سرعائله مستاجریم خواهش میکنم جواز بدهید یه جوری می‌سازیم خدا خیرتان دهد

  4. ایا هزار برابر کردن قیمت مسکن مردم بی بضاعت کافی نیست ؟ که دیگر تا قیامت نمیتوانند مسکن برای خودشان تهیه کنند باز شما برنامه تهیه مسکن ارایه میکنید؟ یا خسارت جنگ تحمیلی برای مردم رقم بزرگی بود یا افزیاش قیمت مسکن ؟

  5. ایا شما هم در مسکن مهر سکونت دارید یا این ها فقط برای افراد له شده از برنامه های شما هست

  6. آیا منظور شما از مسکن، یک مجموعه از آلونکهای طبقاتیه یا یک محیط و محله زندگی آبرو مند و فضای مناسب برای داشتن و پرورش چندین فرزند در امنیت و آسایش و نشاط؟؟ لطفا” پیش از ساختن باصطلاح مسکن، تعریف خود را از مسکن ارائه دهید. آیا اسم آن انبوه برجهای نیمه کاره رها شده (در زمان وزارت شما) در دامنه های بلند کوههای پردیس مسکن هست؟؟ آیا میتوانید دو برگ مطالعه حرفه ای پیش از آغاز اجرای پروژه مسکن مهر نشان دهید؟

  7. بسم ا… شروع کنید دولت و مجلس
    هر دو قول داده ایدسالی یک میلیون مسکن بسازید.

  8. شما قبلا امتحان داده و مردود شده هستید . دیگر نیاز نیست

  9. هنوز دل مردم از زخم های مسکن مهر شما پر از خون هست که باز در مسکن مردم اظهار نظر میکنید

  10. لطفا ادرس مسکن خودتان را هم اعلام کنید تا مردم بیایند و قضاوت کننند که فرقی بین مسکن مهر شما و مردم نیست

  11. ایا تا کنون حتی برای یک ساعت در مسکن مهر اقامت داشته اید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}