20:49 1403/02/12

جهانپور از وزارت بهداشت رفت

صافی نیوز / با حکم وزير بهداشت، محمد هاشمي به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني منصوب و جايگزين کيانوش جهانپور شد.
محمد هاشمی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، در حکم دکتر بهرام عين اللهي خطاب به محمد هاشمي آمده است:«خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فرصتي مغتنم و نعمتي بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خويش اعطا فرموده است. لذا با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالي بدين وسيله به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني منصوب مي شويد تا با رعايت جوانب شرعي و قانوني نسبت به انجام وظايف مشروحه زير اهتمام لازم را به عمل آوريد.

۱- اتخاذ سياست واحد در اطلاع رساني موضوعات مربوط به بيماري کرونا و واکسيناسيون به عنوان دغدغه نخست دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي

۲- اقتدار رسانه‌اي و پاسخگويي صادقانه و شفاف پيشتازي اطلاع رساني و افزايش منابع پاسخگو در وزارت بهداشت با هدف تقويت توسعه و پيشرفت حوزه سلامت

۳- شبکه سازي هوشمند روابط عمومي با دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي علوم پزشکي کشور، سازمان‌ها، نهادها و حوزه‌هاي تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و بهره مندي از پتانسيل آنها

۴- بهره‌مندي از شيوه‌ها و تکنيک‌هاي نوين در حوزه‌هاي اطلاع رساني و فرهنگ‌سازي همسو با سياست‌هاي کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و تعامل سازنده با اصحاب رسانه

۵_ هم‌افزايي با ساير دستگاه‌ها و جلب مشارکت و حمايت‌هاي بين‌بخشي و بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي مختلف حاکميت در جهت پيشبرد اهداف و سياست هاي سلامت.

۶_ نيازسنجي اطلاعات مورد نياز مخاطبان حوزه سلامت و توليد محتوا به منظور اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي.

۷_ ايجاد ارتباط دو سويه و گفتماني بين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و ذينفعان و بهره‌مندي از نظرات، پيشنهادات و ايده‌هاي آنان به طوريکه حوزه سلامت، محور همدلي همه هموطنان عزيز باشد.

۸_ برگزاري و نظارت بر حسن انجام نشست‌هاي خبري، سفرها، گردهمايي‌ها، همايش‌ها و نمايشگاه‌ها ضمن توجه دقيق به استفاده صحيح از بيت‌المال و استفاده بهينه از منابع، پرهيز از هرگونه اسراف و تجمل گرايي.

۹_ توجه دادن جامعه به مجاهدت‌هاي شبانه‌روزي و مستمر مدافعان حوزه سلامت و تمامي افراد موثر در تامين سلامت مردم.

اميد است با استعانت از خداوند سبحان و استفاده از ظرفيت کليه همکاران، صاحب‌نظران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت تقويت پاسخگويي به مردم شريف کشورمان در انجام اين رسالت خطير موفق باشيد.
توفيق جنابعالي را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.»

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *