11:20 1403/02/16

ثبت نام واکسيناسيون دانشجويان و طلاب فعال شد

صافی نیوز / علي شريفي زارچي سرپرست مرکز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت گفت: سامانه ثبت نام واکسيناسيون کرونا براي دانشجويان و طلاب فعال شده است.
واکسن کرونا

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، شريفي زارچي با اعلام اين خبر افزود: دانشجويان زير مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌هاي علميه سراسر کشور مي‌توانند به سايت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملي، تاريخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزريق واکسن را انتخاب کنند.

او با اشاره به اين‌که دانشجويان و طلاب براي واکسيناسيون نيازي نيست به شهر محل تحصيل مراجعه کنند، گفت: اين امکان فراهم شده است تا دانشجويان و طلاب بتوانند نزديکترين مرکز واکسيناسيون را انتخاب کنند.

سرپرست مرکز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت تاکيد کرد: اگر دانشجويي موفق به ثبت نام در سامانه واکسيناسيون کرونا نشد و کد ملي او در سامانه ثبت نشده بود، مي‌تواند موضوع را از طريق دانشگاه محل تحصيل پيگيري کند تا معاونت آموزشي وزارت علوم و وزارت بهداشت يا دانشگاه آزاد، اطلاعات را به مرکز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکميلي اطلاعات دانشجويان در سامانه واکسيناسيون کرونا ثبت شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *