2:01 1403/02/27

انتشار اسنادی در مورد تحقیقات آمريکا بر روی کرونا قبل از شيوع بيماری

صافی نیوز / اسنادي که به تازگي منتشر شده‌اند نشان مي‌دهند آمريکا پيش از شيوع کوويد-۱۹ ميليون‌ها دلار صرف تحقيقات بر روي ويروس کرونا در موسسه ويروس‌شناسي ووهان چين کرده است.
ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش صافی به نقل از فارس،پايگاه افشاگر «اينترسپت» مي‌گويد به مجموعه‌اي شامل بيش از ۹۰۰ صفحه سند درباره فعاليت‌هاي سازماني به نام «EcoHealth Alliance» دست يافته است. اين سازمان که در زمينه مسائل سلامت فعال مي‌کند از بودجه دولتي براي تحقيقات بر روي ويروس کرونا در موسسه ويروس‌شناسي ووهان استفاده کرده است.

«گري راسکين»، مدير عامل گروهي به نام «U.S. Right To Know» (به معني «حق آمريکا براي دانستن») که در حال تحقيق بر روي منشأ بيماري کوويد-۱۹ است گفت: «اين نقشه‌راهي است به تحقيقات پرخطري که ممکن است به بيماري همه‌گير کنوني منجر شده باشد.»

عنوان يکي از پژوهش‌هايي که به آنها کمک‌هزينه تعلق گرفته «درک خطر پيدايش کرونا ويروس خفاش» است. رئيس موسسه « EcoHealth Alliance» هدف اين تحقيق را بررسي هزاران نمونه خفاش براي يافتن کروناويروس‌هاي جديد عنوان کرده است.

اين تحقيق، علاوه بر اين به بررسي افرادي که کارشان با حيوان‌هاي زنده است پرداخته است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

6 پاسخ

  1. ترامپ عامل شیوع کرونا هست واکسن هم داشتم امریکایی ها از قبل فقط واکسن رو زود رو نکردن که سشو بگیرن.

  2. قبلا تا گفته می شد این ویروس احتمالا در موسسات تحقیقاتی کارگردانان نطام سلطه ساخته شده عده ای ساده دل فورا می گفتند این ویروس مردم امریکا را هم کشته است، غافل از اینکه انچه برای سلطه گران مهم است رسیدن به هدف است و لا غیر.

  3. طبق این گزارش بودجه تحقیقات را آمریکا تامین کرده و کار اجرایی را چین انجام داده است .

  4. هر چقدر هم برای ساختش هزینه کرده باشن با فروش واکسنش جبران میشه این روش خیلی بهتر و به صرفه تر از هر روش دیگه است هم میتونن جمعیت جهان رو کاهش بدن و کنترل کنن هم به سایر اهداف شون میرسن هم با فروش واکسن کسب درآمد میکنن. آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف و رویا هاشون به هیچکس حتی مردم خودشون هم رحم نمی کنن

  5. هر چقدر هم برای ساختش هزینه کرده باشن با فروش واکسنش جبران میشه این روش خیلی بهتر و به صرفه تر از هر روش دیگه است هم میتونن جمعیت جهان رو کاهش بدن و کنترل کنن هم به سایر اهداف شون میرسن هم با فروش واکسن کسب درآمد میکنن. آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف و رویا هاشون به هیچکس حتی مردم خودشون هم رحم نمی کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت