5:51 1403/02/21

ارسال نامه های مردمی به دولت بدون پاسخ نمی ماند

صافی نیوز / رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري با تاکيد براينکه هيچ درخواست و نامه مردمي به دولت نبايد بدون پاسخ بماند،گفت: ارتباط نزديک با مردم و پيگيري مشکلات آنها رويکرد اصلي دولت مردمي است.
نهاد ریاست جمهوری

به گزارش صافی به نقل از مهر، احمد صالحي روز جمعه در بازديد از بخش هاي مختلف اداره کل مراجعات مردمي با تعدادي از مراجعيني که اغلب از شهرستان ها براي پيگيري به دفتر رئيس جمهوري مراجعه و نسبت به تأخير در پاسخگويي برخي کارکنان گلايه‌هايي داشتند ملاقات و دستوراتي را در خصوص اصلاح برخي فرايندهاي موجود صادر کرد.

وي در اين بازديد دستوراتي را درخصوص تسهيل دريافت نامه ها و درخواست هاي مردمي حتي در روزهاي تعطيل صادر و تمامي رؤساي کل بازرسي، مراجعات مردمي، رسيدگي به شکايات اين مرکز و مديريت سامانه سامد را به خدمت رساني در روزهاي تعطيل و افزايش شيفت کاري موظف کرد.

رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري همچنين از اداره کل ارزيابي عملکرد مرکز ارتباطات خواست، بصورت هفتگي عملکرد مسؤلين ستادي واستانداري ها درخصوص نحوه تکريم مراجعين به دستگاهها بويژه ميزان ملاقات هفتگي مردمي را ارايه نمايد.

صالحي با بيان اينکه مسئولان مرکز ارتباطات مردمي بايد ساعاتي را شخصا براي حضور در ميان مردم و نظارت بر نحوه دريافت درخواست ها وپيگيري ها اختصاص دهند، تصريح کرد: مردم انتظار دارند تمامي مسئولين ستادي و استاني آيينه تمام نماي رئيس جمهور در ارتباط با ولي نعمتان نظام وحل مشکلات آنان باشند.

وي تصريح کرد: درخواست هاي مردمي در جريان سفرهاي رياست جمهوري اولويت رسيدگي دارند و بايد سريعا پيگيري و نتيجه به مردم اعلام شود.

رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري با تاکيد براينکه هيچ درخواست و نامه مردمي به دولت نبايد بدون پاسخ بماند، ابراز کرد: ارتباط نزديک با مردم و پيگيري مشکلات آنها رويکرد اصلي دولت مردمي است، لذا نامه ها و ارتباط مردم با دولت از جايگاه ويژه اي برخوردار است.

صالحي با بيان اينکه توجه به نامه ها و گزارشات مردمي از برنامه هاي روزانه رياست جمهوري است، تأکيد کرد: رئيس جمهور نسبت به ارتباط با مردم و درخواست هاي مردمي به مسئولان و مديران دولتي تأکيدات فراوان داشته اند و نسبت به اين امر دغدغه مند هستند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *