12:02 1403/02/14

انتصابات جديد در مجلس؛ شوشتری رئيس حوزه رياست شد

صافی نیوز / رييس مجلس شوراي اسلامي در دو حکم جداگانه رييس حوزه رياست و معاون اجرايي مجلس شوراي اسلامي را منصوب کرد.
محمدباقر قالیباف

به گزارش صافی به نقل از ایسنا،محمد باقر قاليباف رئيس مجلس شوراي اسلامي در حکمي [wpdiscuz-feedback id=”xsjckm5y5q” question=”آیا در این مورد نظری دارید؟” opened=”1″]سیدمحمدجواد شوشتری[/wpdiscuz-feedback] را به عنوان مشاور و رئيس حوزه رياست مجلس شوراي اسلامي منصوب کرد.

ايجاد انسجام و هماهنگي هاي مديريتي حوزه‌هاي درون سازماني مجلس و تقويت ارتباطات برون سازماني با ساير قوا، دستگاه ها و نهادهاي ذي ربط و همچنين ارائه مشاوره و خدمات تخصصي در زمينه حضور موثر رئيس قوه مقننه در شوراهاي عالي و مجامع ذي ربط، تقويت و نهادينه سازي ارتباطات مردمي رئيس مجلس و برنامه ريزي فعاليت هاي وي از اهم انتظارات از شوشتري به عنوان مشاور و رييس حوزه رياست مجلس بيان شده است.

شوشتري پيش از اين معاون پشتيباني و مديريت منابع جهاددانشگاهي کشور بود که جايگزين بابک نگاهداري شد ؛ اکنون نگاهداري رييس مرکز پژوهش‌هاي مجلس است.

همچنين قاليباف در حکم ديگري علي‌محمد قلي‌ها را به عنوان معاون اجرايي مجلس شوراي اسلامي منصوب کرد.

قاليباف در حکم انتصاب قلي‌ها با اشاره به رويکرد تحولي مجلس، بر کارآمدسازي، شفاف سازي، هوشمندسازي و مردمي سازي و ساماندهي هرچه بيشتر حوزه هاي اداري و مالي مجلس اعم از توسعه و ارتقاي کيفي زيرساخت هاي آن مبتني بر فناوري هاي نوين، ارتقاي بهره وري نيروي انساني، انضباط مالي، حفاظت و امنيت مجلس و بهره برداري سريعتر طرح توسعه مجلس و خدمت رساني به نمايندگان و کارکنان تاکيد کرده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}