7:28 1403/02/13

جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری آزمون های سال ۱۴۰۱ اعلام شد

صافی نیوز / تاريخ‌ ثبت نام و برگزاري آزمون هاي ورودي به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشي در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
آزمون - کنکور

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام براي آزمون دکتري (Ph.D) از روز دوشنبه اول آذر ماه جاري شروع مي شود و تا هشتم اين ماه ادامه دارد. اين آزمون در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

همچنين ثبت نام براي شرکت در آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته ۱۴۰۱ نيز از روز سه شنبه ۱۶ آذر سال جاري آغاز مي شود و تا ۲۳ اين ماه ادامه دارد. اين آزمون در روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ برگزار مي شود.

ثبت نام براي شرکت در کنکور ۱۴۰۱ نيز از روز يکشنبه ۱۰ بهمن امسال آغاز مي شود و تا روز يکشنه ۱۷ اين ماه ادامه دارد و اين آزمون نيز در روزهاي چهاشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تير ماه ۱۴۰۱ برگزار مي شود.

ثبت نام آزمون کارداني به کارشناسي نيز از روز يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ آغاز مي شود و به مدت يک ماه يعني تا روز يکشنبه ۵ تير ماه ادامه دارد. اين آزمون نيز در روز جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ برگزار مي شود و در نهايت ثبت نام آزمون کارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات غيرانتفاعي) نيز از روز سه شنبه ۱۴ تير ماه ۱۴۰۱ آغاز مي شود و تا ۱۴ اين ماه ادامه دارد اين آزمون نيز در روز جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

راهنمای ثبت نام کنکور 1401

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}