23:44 1403/03/06

قیمت واکسن آنفلوانزا اعلام شد

صافی نیوز / مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از توزیع ۴۰۰ هزار دُز واکسن سه ظرفیتی آنفلوآنزا در داروخانه‌های کشور خبر داد و گفت: مردم می توانند این واکسن را با مبلغ ۱۵۵ هزار تومان از داروخانه‌ها تهیه کنند.
واکسن آنفلوانزا

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، حیدر محمدی درباره وضعیت تامین واکسن آنفلوآنزا، گفت: در حال حاضر ۸۰۰ هزار دُز واکسن آنفلوآنزای ۴ ظرفیتی وارد شده و به معاونت بهداشتی وزارت بهداشت تحویل داده شده است که به صورت رایگان برای گروه‌های پرخطر نظیر مادران باردار، افراد مسن و مشاغل حساس تزریق خواهد شد.

وی افزود: در عین حال تعداد ۴۰۰ هزار دُز واکسن آنفلوآنزای ۳ ظرفیتی هم در داروخانه‌ها توزیع شده تا هر کسی که نیاز داشته باشد مراجعه کند و می تواند با مبلغ ۱۵۵ هزار تومان آن را تهیه کند.

محمدی گفت: مابقی نیازمان را هم تا سقف دو میلیون دز، از واکسن آنفلوآنزای تولید داخلی استفاده می کنیم که اولین پارت آن به میزان ۲۰۰ هزار تا را در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت می دهیم که آن هم به صورت رایگان برای گروه‌های آسیب‌پذیر تزریق می شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت