6:35 1403/02/14

رئیسی در جریان پانزدهمین سفر استانی وارد گیلان شد

صافی نیوز / رئیس جمهور در پانزدهمین سفر استانی، وارد استان گیلان شد و با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری گسترده‌ای برخوردار است، اظهار داشت: دولت با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های استان گیلان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان است.
سید ابراهیم رئیسی

به گزارش صافی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(جمعه) وارد فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیسی روز جمعه در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: استان گیلان در حوزه اقتصاد دریا، گردشگری و صنعت از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که با فعال کردن آن می‌توان مشکلات و نگرانی‌های مردم استان به ویژه در حوزه بیکاری را برطرف کرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیش از انجام این سفر استانی، نیازمندی‌ها و مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفته است و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات تهیه شده که در جلسه شورای اداری استان پس از بحث و بررسی به تصویب خواهد رسید.

رئیسی گفت: امیدوارم اقدامات جدی که برای پیشرفت و آبادانی استان گیلان آغاز شده است، به رفع مشکلات و ارتقای سطح استان در حوزه‌های مختلف بیانجامد.

بازدید از طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و حضور در نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

7 پاسخ

  1. در گیلان هنوز در استانداری و ادارات کل بانیان وضع موجود حکومت می کنند و اتفاقی از نظر تغییر دولت جز در حد استاندار و چند نفر انجام نشده است

  2. سلام ،با تشکر از رییس جمهور محترم و پرتلاش و مردمی، در خصوص گردشگری گیلان مرده و مسئولین نگاه حسادت گونه و بخلورزانه به موضوع نگاه میکنم که هرگز با چنین نگرشی نه تنها رشد نمیکنه بلکه روز به روز به وضع رقت بار افول پیدا می‌کنه .آقای رییس جمهور به استاندار و سایر دست اندر کاران گردشگری تذکر جدی بدید که صنعت دار گردشگری را به‌طور جدی دنبال و حمایت کنند.سپاس از توجه شما.

  3. امیدواریم مسئولین استانی بعد ازبرگشت ایشان تمام وعده ها را عملی کنند. پسماند و آسفالت جاده ای از دغدغه های مردم است. همچنین رسیدگی به معابر شهری و زیباسازی معابر در استان توریست پذیر باید توجه ویژه ای شود. 

  4. خدا حفظ کند دولت مردمی را این سفرهای استانی باعث میشه که رئیس جمهور از نزدیک مشکلات مردمی را مشاهده کند و در صدد پیگیری آن باشند

  5. به امید خدا تمامی مشکلات به وجود آمده در استان حل شود.

    1. به امید خدا چون گیلان یک منطقه توریستی است و باید تمامی مشکلاتی که در منطقه به وجود آمده برطرف شود خدا خیر دهد دولت مردمی را

      1. با سلام یکی از مشکلات در جنگلهای غربی گیلان این است که هرچه از مازندران به سمت غرب می رویم تعداد خانوارهای جنگلی در یک روستا کمتر شده و کلی زیستگاه تک خانوار داریم که با توجه به تک خانواری نمی توان به آنها امکانات داد که تبعا به دلیل نبود امکانات محروم و از توسعه و شغلهای روز جامانده اند و تنها دامداری سنتی می توانند انجام دهند و در همه جنگلهای پایین بند و میان بند و بالابند خانه و دامگاه و آغل داشته و فعالیت دارند و به علت دامداری سنتی و کم بازده گذشته از وضع اقتصادی ضعیف، درختان جنگلی با سرشاخه زنی به صورت دفرمه و کم پشت و افزایش گونه های کم اهمیت و حتی به صورت مرتع خاصه در جنگلهای بالابند در آمده اند. و با توجه به اهمیت جنگل خاصه جنگلهای هیرکانی نیاز به برنامه ای که هم منافع بهره بردان را بیشتر کرده و هم جنگلها را از فشار در آورد وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}