0:42 1403/02/19
دادستان کل کشور:

مالک متروپل قطعاً فوت کرده است

صافی نیوز / دادستان کل کشور گفت: مالک ساختمان تجاری – اداری متروپل قطعاً فوت شده و جسد وی ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه کشف شده است.
محمدجعفر منتظری

به گزارش صافی به نقل از مهر، محمد جعفر منتظری ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پیگیری قضائی حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار داشت: در ساعات اولیه وقوع این حادثه دستور دستگیری عاملان این حادثه صادر شده است که تعدادی از آنها دستگیر و تعدادی در تعقیب هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان حوزه شهری و نظام مهندسی، ناظران، مجری و مالک این ساختمان متهمان پرونده ساختمان متروپل آبان هستند، افزود: این افراد به وظایف خود رد تأمین ایمنی ساختمان عمل نکرده‌اند که منجر به وقوع این اتفاق شده است.

دادستان کل کشور در خصوص برخی از اخبار ضد و نقیض در زمینه زنده بودن و یا مرگ حسین عبدالباقی مالک مجتمع تجاری اداری متروپل آبادان افزود: این فرد قطعاً فوت کرده است و ۲۴ ساعت پس از وقوع این حادثه جسد وی زیرآوار پیدا شد.

وی در خصوص ممانعت دستگاه قضا از تعطیلی واحدهای تولیدی در کشور نیز ابراز داشت: برای این امر ما در کنار دولت هستیم و همه حمایت‌های قضائی لازم را انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: در زمینه اجرای طرح اصلاح اقتصادی در کشور نیز برخورد با متخلفان در اولویت است.

انتهای پیام

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *