18:49 1403/02/16

زور تیم ملی والیبال ایران به ایتالیا نرسید

صافی نیوز / تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، ۱۶ تیر به مصاف تیم ایتالیا رفت و سه بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این مسابقه قرار داشتند.

ملی‌پوشان ایران در ست اول این دیدار عملکرد خوبی در سرویس، دریافت و حمله نداشتند و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کردند.

ست دوم هم با برتری تیم ایتالیا آغاز شد اما ایران در امتیاز ۱۱ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت شاگردان بهروز عطایی ۲۷ بر ۲۵ پیروز شدند.

ایران ست سوم را بهتر از دو ست قبل آغاز کرد و از حریف پیش افتاد اما ایتالیا بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاند. دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند و در پوئن‌های پایانی، امتیاز به امتیاز پیش رفتند اما ایتالیا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ست را برنده شد.

در ست چهارم با اینکه ایتالیا پیش افتاد اما ایران بازی را به تساوی ۱۵ بر ۱۵ کشاند. با این حال ایتالیا باز هم پیش افتاد و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا مسابقه را با حساب ۳ بر یک به سود خود پایان دهد.

ایران در نخستین دیدار خود از هفته سوم این رقابت‌ها مقابل لهستان به میدان رفت و با حساب سه بر دو پیروز شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

11 پاسخ

  1. با دو سه بازیکن خوب نمیشه حریف قدرتهای والیبال شد فقط باید منتظر روزهای خاص باشیم . دفاع ، سرعتی زن در حد صفر هستیم ، با این نفرات امیدی به آینده هم نیست

    1. فهرست غایبان اصلی ایران
      میثم صالحی
      علی اصغر مجرد
      جواد کریمی
      تیمی که نصف بازیکنای اصلیش نیستن می خواید چیکار کنید؟ 

  2. عطایی شریفی اسفندیار مثلث نابودی ایران راتشکیل دادند اقای مربی بردیایکی از بهترین هاست مشکلت با صابر کاظمی چیه؟

    1. پست مرتضی شریفی و اسفندیار با بردیا سعادت و کاظمی فرق داره دوست عزیز! اسماعیل نژاد هم پست اوناست که فعلا جز بهتریناست دریافت کننده قدرتی البته میثم صالحی هست که مصدومه فعلا توان تیم تا اومدن مصدوما در همین حده.

    2. واقعا حالت خوبه؟اگرازهمه مربیان و بازیکنان دنیای والیبال بپرسیدکه اسفندیار چه جوربازیکنیه؟همشون به اتفاق اسفندیار واسماعیل نژادرو غولهای آینده والیبال دنیا میدونند.

  3. ایتالیا ازدست ما لیز خوردوگرنه راحت میتونستیم برنده بشیم؛درهرحال آینده والیبال دنیا دست تیم ماست ومن مطمئنم خیلی زود قدرت اول والیبال دنیا میشیم وشایددرهمین لیگ ملتهاوقهرمانی جهان این اتفاق بیفته

  4.  درسته مابه ایتالیا باختیم حالااونهم به هر دلیلی؛ ولی شک ندارم تیم ما به اسلوونی و صربستان رحم نمیکنه وصددرصدبه مرحله بعدی صعود میکنه ودرلیگ ملتهامدال هم میگیریم؛اصلا یک درصدهم شک ندارم!

  5. بازی با ایتالیا تمرکز کافی و شادابی برد گذشته را نداشتیم – ایتالیا بازی ایران و لهستان را آنالیز کرده بود – عطایی زایسف را از کار انداخت اما نیاز بود کمی مسلط تر به بازی باشیم و خطای کمتری بکنیم که اگر چنین شده بود برد ایتالیا توی چنگ ما بود . عطایی تازه به تیم و اهداف تیمهای مقابل مسلط شده است و قادر است اثرات خوبی روی تیم بگذارد اما باید کمی بیشتر دقیق باشیم . 

  6. واقعا از تک تک بازیکنان و مربیان تشکر میکنم ، این بازیهای خوب انشاالله ادامه دار باشه ، تماشای این بازیهای خوب با مربی ایرانی و البسه ایرانی در یک میدان جهانی خیلی دلچسبه ، ممنون 

  7. ایران بحودش باخت…فاجعه همیشگی: عبادی پور ( پس از ان همه حضور در میادین و هزینه پرداختی)، فوق فاجعه ای بنام اسفندیار که معلوم نیست خاصیت ایشان برای تیم ملی چیست ( نه ضرب دست نه تکنبک و بدتر نداشت اعتماد بنفس) و بازیکنی چون شریفی بدتر….اگر امین اسماعیل پور از تیم کنار برود بقیه در حد صفر….شوخی است کسی بدین بازیکنان بعنوان جانشین نسل طلایی فکر کند، خود گول زدن است. این تیم فاقد هر گونه اعتماد بنفس و اساسا تکنیک پذیر نیست و گرنه ایتالیا تیم قوی نبود….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *