10:21 1403/02/16

مصطفی تاجزاده محکوم امنیتی فتنه ۸۸ بازداشت شد

صافی نیوز / عصر امروز (جمعه) مصطفی تاجزاده محکوم امنیتی فتنه 88 بازداشت شد.
مصطفی تاجزاده

به گزارش صافی به نقل از مهر، مصطفی تاجزاده از محکومین امنیتی فتنه ۸۸، امروز به اتهام اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور بازداشت شد.

دیگر اتهام تاجزاده نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی بوده است که به این ترتیب حکم بازداشت وی از سوی مقام قضائی صادر شده است.

انصاف نیوز در گزارشی نوشت: فخرالسادات محتشمی پور حدود ساعت ۱۱:۴۵ جمعه شب، پس از انتشار شایعه‌ی بازداشت همسرش، در لایوی اینستاگرامی، این خبر را تایید کرد.

محتشمی پور گفت که همراه با تاجزاده، لپ تاپ او را هم برده‌اند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

74 پاسخ

  1. آفرین خوب دستگیرش کردید همش در فضای مجازی علیه کشور یاوه سرایی میکرد

  2. خیلی زودتر از این باید بازداشت می شد ، نه الان . باز هم خدا رو شکر

  3.  براستی چرا عمده ترین اتهامات نیروهای اصلاح طلب ( دشمنان وطنی ) در دهه های اخیر اتهام های امنیتی است؟

  4. دستگیری و مجازات خفیف فقط باعث مطرح تر شدن و پررو شدن این پیاده نظام های دشمن مثل ایشون و فائزه و .. میشه. این افراد باید مجازات جدی هم بشن. الان دنیا در وضعی نیست که انرژی مون رو صرف دنباله های دشمن کنیم. امیدوارم این بازداشت و بازداشت رسول اف و … به خاطر اقدامات ضد امنیتی و همچنین برخورد با جاسوس-دیپلماتهای اروپایی نشانه تغییر رویگرد حاکمیت و برخورد جدی با این رویه ها باشه

  5. مماشات با ایادی بیگانگان و خائنین به وطن کافیست. شما مسئول امنیت و ارامش یک ملت هستید! اشد مجازات برای اخلالگران در امنیت ملی را خواستاریم

  6. تاجزاده, فائزه هاشمی خیلی ملق بازی دراورده بودند . مثل بچه هایی که حد و حدود خود را نمیشناسند 

  7. نباید اجازه داد یک مشت غرب گدای ذلیل در مقابل غرب بخصوص آمریکا ، خون هزاران شهید را که به خاطر برپائی دین خدا جانشان را فدا کرده اند پایمال کنند.

  8. عمل به قانون ضامن آبادانی کشور است. جلوی بی قانونی را بگیرید تا مردم پشت حکومت باشند. جوری عمل کنید که چپ و راست از قانون حساب ببرند و هر کس بی قانونی و قلدری کرد و منافع عمومی را تهدید کرد فورا به سزای عمل خود برسند. 

  9. بالاخره این انسان هواپرست و مشکوک دستگیر شد، انشاالله قوه قضاییه مماشات را کنار گذاشته و جامعه را از لوث چنین افراد مضر و ضد انقلاب پاک نماید و امید بیشتری به دل سوزان این انقلاب بیفزاید. 

  10. این افراد مغرض و فتنه گر نباید آزادانه در مملکت بچرخند و هر حرفی دلشان خواست بزنند. ایشان مگر در فتنه ۸۸ محکوم نبود چرا آزاد شد؟

  11. من نمی دانم اینها چه لقمه ای خورده اند که بر علیه کشور خودشان فتنه می کنند 

  12. مصطفی تاجزاده تروریست فتنه گر و خائن وطن فروش چرا باید تمام خطوط قرمز نظام را لگد کوب کند و منافع ملی را به هیچ انگارد . این فتنه گر باید بشدت مجازات شود .

  13. بهترین کار اینه که این فتنه گر رو تبعیدش کنید به جزیره ابوموسی . البته مراقب باشید بین یه وقت بومی های اونجار رو هم به جون هم نندازه

  14. وطن پرستی اینها از میدون ونک پایین تر نمیاد و هیچ حس و اعتقادی هم به درد و مشکلات جامعه ندارند. شک ندارم سیستم اطلاعاتی کشور با دست بسیار پر سراغشون رفته.  

  15. سال ها هر اراذلی(سیاسی،امنیتی،اقتصادی،فرهنگی)در این مملکت بخاطر رأفت نظام عربده کشی میکنه و اسمشو گذاشتن شجاعت،

  16. بین جرم فرد عادی با فردی که قبلا در نظام مسئولیت داشته باید تفاوت وجود داشته باشد چون فردی که در نظام مسئولیت داشته میداند دارد که چکار انجام میدهد و لی فرد عادی پشت صحنه بسیاری از مسائل را نمی داند و نادانسته مرتکب جرم ممکن است بشود در واقع فریب خورد میباشد لذا باید با امثال تاج زاده برخوردی عبرت آموز باید بشود مخصوصا اینکه امثال او در ایجاد فتنه ۸۸ و ۷۸ نقشی پررنگ داشته که باعث خسارت مالی و جانی به مردم شده است 

  17. دیروز برای رسیدن به پست و مقام ادای انقلابیون رو در می اوردند و امروز برای رسیدن به مقام و قدرت دست به حرکات ضد امنیتی بر ضد نظام جمهوری اسلامی میزنند. این منافقین دیروز آبروی اسلام و قرآن رو می بردند و جماعت زیادی رو بخاطر افراطی گری در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دادند و امروز با تحریک نسل های جدید و با حمایت های خارجی سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی دارند. تمام سیاه نمایی هایی هم که از نظام ارائه می کنند حاصل کار خودشون و همفکران خودشون در جبهه اصلاحات هست.با اینها باید با صلابت برخورد شود.

  18. خدائیش خیلی به این فتنه‌گر فرصت داده شد اما نه تنها هدایت نشدن، بلکه بیشتر طغیان میکنن.

  19. این آقایان امثال تاجزاده وبرخی از جریان اصلاحات وقتی در مسئولیت هستند کاملا جناحی برخورد می کنند و اجازه انتقاد به کسی نمی دهند؛ وقتی از مسئولیت کنار زده می شوند به نام آزادی بیان؛ تمام مبانی اعتقادی وارزشی و قانونی کشور را زیر سؤال می برند و با وجود کارنامه ضعیف در عملکردهای سیاسی واقتصادی و فرهنگی؛ امید دارند باز به قدرت برگردند.
    هیچ کشوری به اپوزیسیون اجازه رفتارهای براندازانه ومنافقانه را نمی دهد.

  20. به برکت خون شهدا هچه زودتر دست الباقیشون رو بشه و درس عبرت بشن برای…

  21. چه عجب!
    .فتنه گری، اقدام بر ضد امنیت ملی، نشر اکاذیب، این یارو باید چکار کنه تا باز داشتش کنید.

  22. رخواست داریم تا اسناد و شواهد مبتنی بر اقدامات این جماعت منحرف رو برای مخاطبین بارگذاری کنند. چون باید جنایات این جماعت برای مردم برملا بشه 

  23. تشکر از دادستانی محترم.
    یک نکته: لزوم ایجاد عدالت در همه عرصه ها از جمله: لزوم پر کردن خلاءهای موجود در جرم انگاری جرایم رسانه ای؛ موضوع «لزوم تعیین مصادیق افساد فی الارض در فضای رسانه ای(اعم از فضای مجازی و غیره)»

  24. الله اکبر
    این خیانتکار رو مجازات کنید تا درس عبرتی برای امسالش بشود .

  25. خیلی خوشحال شدم. بقیه شون رو هم بازداشت کنید راحت شیم از دست اینا

  26. نکته کاربردی برای دانش حقوق و جزا:
    طبق نص صریح آیات ، «فتنه»، حتی از «قتل(کشتار)» هم خطرناکتره : طبق حکم «الفتنه اشد من القتل» در آیه ۱۹۱ سوره بقره ، و همچنین حکم «الفتنه اکبر من القتل» در آیه ۲۱۷ سوره بقره؛ بنابراین ، سازش با فتنه گران ، کار درستی نیست.
    به هیچ وجه نباید آقای تاجزاده ، آزاد بشه وگرنه ایشان و سایر مفسدان آشکار در مقیاس کلان ، جرأت پیدا میکنن.

  27. اینها دست از خیانت بر نمی دارند.
    قی قلوبهم مرض و زادهم الله مرضا

  28. چه عجب !!! ی حرکتی شد،این تاج‌زاده وامثاله تا‌بحال هر کاری دلشان خواسته کرده‌اند البته عمله استکبارند، به قوه قضائیه باید گفت احسنت، تا آخرش پیش بروید

  29. خیلی دیر اقدام کردید. این خبیث خائن رو باید خیلی زودتر از اینها دستگیر می کردید. ولی این مرتبه مجازاتی درخور خائنین به ملک و ملت در باره ش اجرا شود.

  30. عربده کشی در سطح شهر امنیت چند شهروند را مخدوش میکند. و در سطح فضای مجازی و مطبوعات مزدور جاده صاف کنی برای بیگانگان است و چون موریانه خانه مان ایران را از درون سست و امنیت یک ملت را به مخاطره می اندازد.مماشات نکنید

  31. باید با سران فتنه هم که الان در حصر هستند برخورد شود. بالاخره اینها یا مجرم هستند یا متهم. در هر دو صورت باید محاکمه شوند تا مردم بدانند که اینها کی هستند.

  32. چه عجب…… بعد از اینهمه سال که در جهت هوای نفس شون، در اذهان عمومی جامعه آشوب و تشویش ایجاد کردن و فرصت های چند نسل رو سوزوندن؛ بالاخره فرصت شد جمع کنند این افراد را

  33. آیا به خیانت، شرارت نفاق ، فتنه، توطئه، و… تاجزاده ملعون پایان داده خواهد شد

  34. ان‌شاءالله به جرایم و خیانت سایر منافقینی که نقاب از چهره‌شون برداشته شده و علناً بر علیه مردم رجزخوانی می‌کنند هم متناسب با دامنه‌ی جرم و خیانت‌شان رسیدگی شود.

  35. امیدوارم که بزودی و هر چه سریعتر بقیه خائنین به ملت و کشور، فتنه گران هم بازداشت و حکمی در حد و اندازه ضربه هایی که به کشور و نظام مقدس اسلامی زدند رو دریافت کنن.

  36. آشوب طلب (تاج) زاده خبیث، زودتر از این‌ها پلیدی‌هایش را نشان داده بود، ولی فهم عطوفت نظام را نداشت و پشتش به عروسک گردانش که امریکای جنایتکار است گرم بود. پروردگارا دشمنان این ملت مظلوم و فداکار را با رسوائی هرچه بیشتر بسزای اعمالشان برسان، الهی آمین.

  37. اینا از جون ملت چی میخوان؟ همش در حال تحریک و هیجان و عصبی کردن جامعه. تا اینا ول بگردن ارامش نداریم و نمیذارن به کار و زندگیمون برسیم

  38. بارها نوشتم این تندروی فتنه گر باید به شدت مجازات شود, ان شاءالله بقیه سران فتنه هم بازداشت و زندانی شوند

  39. قرآن کریم، از ترویج سخنان بی‌پایه و اساس دشمن شادکن، بعنوان “اراجیف” یاد کرده و از کسانی که اخبار بیهوده و بی‌پایه را برای دیگران نقل می‌کنند به صراحت بعنوان: “منافق” “ملعون” و “لعنت‌شدگان” یاد می‌کند. چنان که می‌فرماید: « لَئِن لَم یَنتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَرَضٌ وَالْمُرجِفُونَ فِی الْمَدِینَهِ لَنُغْرِیَنَّکَ بِهِم ثُمَّ لَا یُجَاوِرُونَکَ فِیهَا إِلَّا قَلِیلًا* مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلً*سُنَّهَ اللَّهِ فِی الَّذِینَ خَلَوا مِن قَبْلُ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّهِ اللَّهِ تَبْدِیلًا؛ البته (بعد از این) اگر منافقان و آنان که در دل‌هاشان مرض (و ناپاکی) است و هم آنها که در مدینه (بر ضد اسلام) تبلیغات سوء می‌کنند (و دل اهل ایمان را مضطرب و هراسان می‌سازند) دست (از این زشتی و بدکاری) نکشند ما هم تو را بر (قتال) آنها بر انگیزیم (و بر جان و مال آنها مسلط گردانیم) که از آن پس جز اندک زمانی در مدینه در جوار تو زیست نتوانند کرد؛ این مردم (پلید بدکار) رانده درگاه حقّند، باید هرجا یافت شوند آنان را گرفته و جدّا به قتل رساند؛ این سنّت خدا (و طریقه حقّ) است که در همه ادوار امم گذشته برقرار بوده (که منافقان و فتنه‌انگیزان را رسولان حق به قتل رسانند) و بدان که سنّت خدا هرگز مبدّل نخواهد گشت.»(سوره مبارکه نساء آیه ۸۳ و آیات ۶۰ تا ۶۲ سوره مبارکۀ احزاب) و بنا به فرمایش امیر مومنان حضرت علی(علیه‌السلام) کسانی که بر اساس امیال شخصی و هوای نفس خود مطالبی را در جامعه رواج و منتشر می‌کنند بعنوان “اشرار” یاد کرده چنان که در خطبه ۷۸ نهج‌البلاغه میفرماید: «…فَدَعْ مَا لَا تَعْرِفُ فَإِنَّ شِرَارَ النَّاسِ طَائِرُونَ إِلَیْکَ بِأَقَاوِیلِ السُّوءِ…»

  40. کسی که علیه امنیت ملی اقدام نماید جای هیچ ببخشی از طرف مردم ندارد.

  41. بدبختانه یا خوشبختانه صبر و رأفت نظام خیلی زیاد و صبر ما کم این شخص بنیان گذار بزرگترین دروغگویی ،بود و باید زودتر جواب اکاذیب و اقدامات ضد امنیتی که داشت می‌بود

  42. خیلی خیلی زودتر از اینها باید این فتنه گران چون تاجزاده، بازداشت می شدند.

  43. مفسدان اقتصادی را دستگر کنید و جلوی فساد در دستگاههای دولتی و بانک ها را بگیرید.

    1. اونا هم گرفتن! مفسدان سیاسی و امنیتی با مفسدان اقتصادی معمولا یک تیم هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *