ارسال مقاله به کنفرانس مهندسی راه آهن تمدید شد

تهران-ایرنا- فرصت ارسال مقاله به ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری تمدید شد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه علم و صنعت ایران، ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت […]

تهران-ایرنا- فرصت ارسال مقاله به ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه علم و صنعت ایران، ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران ۱۹ خرداد سال آینده و به مدت دو روز خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود.
این کنفرانس دو سالانه با هدف گردهمایی متخصصان صنعت ریلی و به اشتراک گذاردن جدیدترین دستاوردهای علمی-صنعتی این حوزه برگزار می گردد. علاوه بر این با توجه به حضور اساتید و شرکت های بنام بین المللی امکان بهره برداری بیش از پیش از پیشرفت های اخیر رخ داده در این صنعت نیز فراهم گردیده است.
در این گزارش از تمامی متخصصین حوزه صنعت حمل و نقل ریلی کشور دعوت می شود تا با حضور و مشارکت خود در ارائه مقاله و کارگاه و همچنین بازدید از نمایشگاه جانبی کنفرانس از برگزاری هرچه پرشورتر این رویداد علمی حمایت کنند.
علاقمندان جهت ثبت نام و ارسال مقاله به وبسایت کنفرانس به نشانی www.icrare2019.iust.ac.ir مراجعه کنند.
**۹۴۶۵**۱۶۰۱**
انتهای پیام/