امام جمعه موقت تبریز: راهپیمایی۲۲ بهمن کمر دشمن را شکست

 امام جمعه موقت تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن کمر دشمن را شکست. به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و پرتعداد نمازگزاران تبریزی همراه بود، اظهار داشت: باید مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم رفع شود. وی سپس با تقدیر از حضور پرشور مردم […]

 امام جمعه موقت تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن کمر دشمن را شکست.

به گزارش صافی، آیت الله محمدتقی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و پرتعداد نمازگزاران تبریزی همراه بود، اظهار داشت: باید مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم رفع شود.
وی سپس با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن گفت: مردم به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت مسئولان است که به وظایف خود عمل کنند و مشکلات مختلف موجود در کشور را حل کنند.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه مسئولان نسبت به مطالبات این ملت بزرگ تقدیر عملی کنند، ابراز داشت: مردم پشتوانه این نظام هستند که باید قدردان آنها بود.
آیت الله آل هاشم با اشاره به دیدار پرشور مردم تبریز و آذربایجان با رهبر معظم انقلاب ادامه داد: رهبری در این دیدار روی حل مسائل اقتصادی کشور تاکید داشتند.
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه حادثه ۲۹ بهمن موتور محرک نظام و پیروزی انقلاب بود، افزود: این حادثه عظیم فراموش شدنی نیست.