بیلبائو تا رتبه نهم لالیگا بالا آمد

تهران – ایرنا – تیم فوتبال اتلتیکوبیلبائو با برتری خانگی یک بر صفر مقابل ایبار به روند مناسب هفته های اخیر ادامه داد و تا رتبه نهم لالیگا بالا آمد. بعه گزارش ایرنا؛ نماینده ایالت باسک که که در نیم فصل نخست لیگ باشگاه های اسپانیا شرایط بسیار بدی داشت و در رتبه هجدهم قرار […]

تهران – ایرنا – تیم فوتبال اتلتیکوبیلبائو با برتری خانگی یک بر صفر مقابل ایبار به روند مناسب هفته های اخیر ادامه داد و تا رتبه نهم لالیگا بالا آمد.

بعه گزارش ایرنا؛ نماینده ایالت باسک که که در نیم فصل نخست لیگ باشگاه های اسپانیا شرایط بسیار بدی داشت و در رتبه هجدهم قرار گرفته بود از هفته بیست و پنجم این مسابقات در ورزشگاه «سن مامس» میزبان ایبار بود و با گل دقیقه نخست «روبن گارسیا» به پیروزی رسید.
این پیروزی سبب شد تا بیلبائو با ۳۳ امتیاز به رتبه نهم جدول رده بندی رسیده و روزهای تلخ نیم فصل نخست را به دست فراموشی بسپارد.
ایبار هم با پذیرش هشتمین شکست فصل، ۳۱ امتیازی باقی ماند.
در حساسترین دیدار روز یکشنبه، بارسلونا با درخشش «لیونل مسی» که سه گل به ثمر رساند در زمین سه ویا به پیروزی ۴ بر ۲ رسید و با ۵۷ امتیاز به یکه تازی خود در جدول رده بندی لیگ باشگاه های اسپانیا ادامه داد.
در دیدارهای مهم روز یکشنبه از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه، اتلتیکومادرید با ویارئال دیدار می کندو از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، رئال مادریدبه میهمانی لوانته می رود.
ورزشی**۳۷۸۳**۱۹۰۸
انتهای پیام/