تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در المپیاد فرهنگی- ورزشی

تهران- ایرنا- مراسم تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور (تابستان ۹۷) برگزار می‌شود. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه تهران، در این مراسم از ۲۶۹ ورزشکار مقام‌آور، مربیان و سرپرستان تجلیل می‌شود. مجموع مقام‌های کسب شده تیمی دانشجویان دانشگاه تهران در ۲۴ رشته ورزشی شامل ۱۱ رشته […]

تهران- ایرنا- مراسم تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور (تابستان ۹۷) برگزار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه تهران، در این مراسم از ۲۶۹ ورزشکار مقام‌آور، مربیان و سرپرستان تجلیل می‌شود. مجموع مقام‌های کسب شده تیمی دانشجویان دانشگاه تهران در ۲۴ رشته ورزشی شامل ۱۱ رشته ورزشی در بخش دختران و ۱۳ رشته ورزشی در بخش پسران حاصل شده است. دانشجویان این دانشگاه از مجموع ۲۵ رشته برگزار شده در المپیاد، در ۲۳ رشته ورزشی موفق به کسب مقام اول تا ششم شدند.
دانشگاه تهران، در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، در بخش‌های دختران و پسران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در مجموع قهرمان این المپیاد ملی شد.
این مراسم چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۳۰ در تالار شهید دهشور پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار می شود.
**۹۴۸۹**۱۵۸۴
انتهای پیام/