رقابت هیجانی کارتینگ سواران در روزهای پایانی سال

اولین مرحله از سری مسابقات روتکس مکس قهرمانی کشور (فصل ۲۰۱۹) به میزبانی پیست کارتینگ آزادی تهران روز جمعه ​۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این دوره از مسابقات طبق روال گذشته در چهار کلاس نوجوانان، جوانان، کارت های دنده ای (DD۲) و […]

اولین مرحله از سری مسابقات روتکس مکس قهرمانی کشور (فصل ۲۰۱۹) به میزبانی پیست کارتینگ آزادی تهران روز جمعه ​۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این دوره از مسابقات طبق روال گذشته در چهار کلاس نوجوانان، جوانان، کارت های دنده ای (DD۲) و بزرگسالان برگزار و پیش بینی می‌شود این مسابقات هم با استقبال خوب علاقمندان به ورزش کارتینگ روبرو شود.

بر اساس اعلام مسئولین برگزاری مسابقات روتکس، نزدیک به ​۴۰ نفر از استان های کشور آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقه اعلام کرده‌اند ​تا روز جمعه از ساعت ۱۱:۰ پیش از ظهر و پس از مراسم افتتاحیه مسابقات در فصل ۲۰۱۹ ، در رقابت با یکدیگر و کسب امتیاز موقعیت اولیه خود را در جدول رقابت‌های فصل ​۲۰۱۹​ به ثبت برسانند.

انتهای پیام/