سرمربی استقلال خوزستان: مصاف با پرسپولیس جدال نابرابری است

تهران – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان خوب و جوانی در اختیار داریم ولی از نظر رده بندی در لیگ، مصاف تیم فقیر استقلال خوزستان، مقابل تیم غنی پرسپولیس نابرابر است. به گزارش خبرنگار ایرنا، «کریم بوستانی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم […]

تهران – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان خوب و جوانی در اختیار داریم ولی از نظر رده بندی در لیگ، مصاف تیم فقیر استقلال خوزستان، مقابل تیم غنی پرسپولیس نابرابر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کریم بوستانی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال افزود: ۷ نفر از بازیکنان استقلال خوزستان، برای نخستین مرتبه در ورزشگاه آزادی بازی می کنند. برای این دیدار به دنبال بازی دفاعی و اتوبوسی نیستیم و با توجه به اینکه این تیم را آنالیز کردیم، فوتبال بازی خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و از بازیکنان شایسته و کادر فنی با شخصیتی سود می برد و در عین حال بازیکنان بزرگی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده؛ در حالی که تیم ما عملا در زمان نقل و انتقالالت کاری نکرد و این مصاف، جدال نابرابری است.
بوستانی گفت: ابتدا اداره بازی و گل نخوردن در دستور کار بازیکنان قرار دارد و در ادامه تلاش می کنیم از ضد حمله ها به بهترین شکل استفاده کنیم. البته امیدوارم داوری به بهترین شکلی باشد و اشتباهاتی که در دیدار مقابل ماشین سازی رخ داد و پنالتی به سود استقلال خوزستان گرفته نشد در مصاف با پرسپولیس تکرار نشود. داوران پشت دروازه برای جلوگیری از اشتباهات می توانند تاثیرگذار باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: بازیکنان برای دیدار مقابل پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردارند و به رغم حمایت هواداران تیم پرسپولیس از آنها در ورزشگاه، همه بازیکنان استقلال خوزستان برای کسب موفقیت همدل شده اند.
وی در خصوص علت پذیرفتن سرمربیگری تیم قعر جدولی استقلال خوزستان گفت: پیش از شروع فصل نیز پیشنهاد برای سرمربیگری داشتم ولی سقف قراردادها پایین بود و قبول نکردم. در شرایطی پیشنهاد سرمربیگری استقلال خوزستان به من داده شد که برای حمایت از تیم شهرم مجبور به قبول مسئولیت شدم.
بوستانی در خصوص غیبت یونس دلفی و تاثیر آن در روند تیم بیان کرد: سیاست باشگاه فروش این بازیکن به تیم شارلوا بلژیک بود تا از درآمد حاصله مقداری از بدهی ها باشگاه و مطالبات بازیکن برزیلی که سبب کسر امتیاز شد، پرداخت شود.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**ع – ک **۹۰۲۹**۱۰۶۷**
انتهای پیام/