شمار قربانیان ویروس آنفولانزا در ایتالیا به ۵۲ تن رسید

رم – ایرنا – ویروس آنفولانزا در ایتالیا از آغاز فصل اپیدمی تاکنون ۵۲ قربانی گرفته است. به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، موسسه عالی بهداشت ایتالیا روز جمعه اعلام کرد که از آغاز فصل اپیدمی آنفولانزا تاکنون، ۵۲ تن در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس آنفولانزا جان خود را از دست […]

رم – ایرنا – ویروس آنفولانزا در ایتالیا از آغاز فصل اپیدمی تاکنون ۵۲ قربانی گرفته است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، موسسه عالی بهداشت ایتالیا روز جمعه اعلام کرد که از آغاز فصل اپیدمی آنفولانزا تاکنون، ۵۲ تن در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس آنفولانزا جان خود را از دست داده و ۲۸۲ نفر نیز در شرایط وخیم بسر می برند.
شمار موارد وخیم ابتلا به این ویروس و مرگ و میرهای ناشی از آن در ۷ روز اخیر افزایش یافته و در یک هفته اخیر ۸۳۲ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند.
در ۸۰ درصد از موارد وخیم ابتلا به آنفولانزا و ۸۵ درصد مرگ و میرها بر اثر این ویروس، حداقل یک پاتولوژی مزمن از قبل در بیمار وجود داشت.
بر اساس داده های موسسه عالی بهداشت، ابتلا به ویروس آنفولانزا در پنجمین هفته سال ۲۰۱۹ میلادی (از ۸ تا ۱۴ بهمن ماه) به بالاترین حد خود رسید. از آغاز نظارت بر این بیماری تاکنون نیز چهار میلیون و ۷۸۰ هزار مورد انفولانزا در کشور به ثبت رسیده است.
شبک**اروپام**۴۶۱**۱۷۰۸
انتهای پیام/